הלוואת גישור – אופציה שכדאי להכיר

 לא אחת קורה שאנחנו מביטים סביבנו, רואים את המקום שבו אנחנו חיים ומבינים שאי אפשר להמשיך כך. הדירה שקנינו לפני שנים נראית כבר מוזנחת, זקוקה לשיפוץ ובעיקר – היא הפכה להיות קטנה מידי עבורנו. זה השלב שבו בדרך כלל רוב האנשים יתחילו לבדוק את האפשרות של מכירת הדירה הישנה לטובת קניית דירה חדשה, כך שברור מדוע גם אתם חושבים על האפשרות הזאת. אומנם זה נכון שתמיד מכירה וקניה של דירות זה עניין שמביא איתו הרבה לחץ והתעסקות, אך יחד עם זאת, זו גם דרך טובה לשדרג את איכות החיים שלנו. לכן כדאי לבדוק את האפשרות הזאת לעומק ובדרך להכיר גם את אפשרויות המימון השונות. זה נכון שהמצב האידיאלי הוא למכור את הנכס שלנו ואז לקנות את הדירה החדשה, אבל לא תמיד זה המצב. יש מקרים שבהם עלינו לשלם בדחיפות על הדירה החדשה כדי לא לפספס את ההזדמנות או בגלל כל סיבה אחרת. עם זאת, איך בכלל נוכל לחשוב על מימון הדירה החדשה אם עוד לא מכרנו את הנכס הקודם? כאן בדיוק נכנסת לתמונה האפשרות של הלוואת גישור והגיע הזמן שתכירו את האפשרות הזאת גם אתם לעומק.

 בית וגינה

מהם היתרונות של אופציה מסוג כזה?

 

הלוואת גישור היא סוג של הלוואת בלון או מימון ביניים. לכן הדבר הראשון שאתם צריכים לדעת על הנושא הזה, זה שאתם לא היחידים שנמצאים בסיטואציה הזאת. כלומר, אם הבנקים השונים מציעים את המוצר הזה שעונה לשם הלוואת גישור, זה אומר שיש לכך ביקוש רב. בנוסף לכך, היתרון של הלוואה כזאת הוא שההחזר מאוד נוח, כי לאורך כל התקופה שבה אתם צריכים להחזיר את ההלוואה אתם מחזירים למעשה רק את הריבית עצמה. את הסכום שהבנק ייתן לכם תוכלו להחזיר בבת אחת בסוף תקופת ההלוואה, שזה גם יהיה הזמן שבו בוודאי כבר תמכרו את הנכס הישן וכך לא תהיה לכם בעיה להחזיר את כספי ההלוואה. מה שכן חשוב שתדעו, זה שברוב המקרים הריבית שהבנקים יגבו מכם על הלוואה כזאת תהיה ריבית לא מבוטלת. למעשה, אם תשוו את הריבית הזאת לריבית של משכנתא, יש הבדל כמובן ואין ספק שהבנק ירוויח על העסקה הזאת לא מעט.

 

לכמה זמן תוכלו לקבל את ההלוואה?

 זה מאוד תלוי בכמה גורמים שונים. ראשית, חשוב לדעת שאין תשובה אחת נכונה לשאלה הזאת כי כל אחד יוכל לפרוס את ההלוואה לתקופה אחרת שתהיה יותר מתאימה לו. שנית, כדאי לדעת שבבנקים שונים יש תנאים שונים של הלוואות, בין אם מדובר על התנאים של הלוואת גישור ובין אם מדובר על התנאים של כל הלוואה אחרת. מה שבטוח זה שהלוואת גישור ניתן לפרוס על פני משהו כמו שנתיים-שלוש ואילו משכנתא אפשר לחלק גם לשלושים שנה כך שיש לקחת זאת בחשבון.

 

לבדיקת כפל ביטוחים: https://harhabituach.co.il

 

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »