הטיפוס על הר הכסף משתלם מתמיד

החיפוש אחר אוצרות נחבאים ותיבות מטמון נסתרות תמיד מסעיר את הדמיון. שודדי ים שהחביאו ערימות של כסף, אבני חן וחפצים יקרי ערך נוספים שיכולים להעשיר את חשבון הבנק שלכם ולספק אתכם לאורך שנים. בעידן המודרני הפנטזיות האלו כבר הולכות ונעלמות, אבל גם בימים אלו ניתן למצוא אוצרות אבודים שיכולים לעזור לכל אחד. ההבדל הוא שכיום אין צורך לחפור בחוף עם מעדר ואת חפירה ולנסות ולאתר מיקום מדויק בחול. כיום, כל מה שצריך לעשות הוא להקליד את מספר תעודת הזהות באתר הייעודי ברשת שנקרא "הר הכסף" ומשם הדרך שלכם למציאת הכסף האבוד סלולה, אתם רק צריכים להחליט לצעוד בה.

חסכונות

הר הכסף והדרך להגיע אל הכסף האבוד

מערכת הר הכסף

בתחילת שנות האלפיים עבר משרד האוצר על נתונים מספריים ברחבי המדינה וגילה נתון מדהים. מיליארדי שקלים נחו להם בחסכונות פנסיוניים ללא כל דורש או מענה. מדובר על כספים שלא הייתה גישה אליהם בשנים האחרונות. אלו יכולות להיות קרנות פנסיה נשכחות, חיסכון שנפתח על ידי מעסיק והופסקה אליו ההפקדה לאחר הפיטורים או העזיבה של העובד ואפילו קופת גמל שבעליה אפילו לא יודעים שהיא קיימת. כל הסכומים הללו שכבו ללא שימוש ולא הגיעו אל בעליהם. בשנת 2013 הקימו במשרד האוצר את האתר הנקרא "הר הכסף" שיכול לאתר את אותם כספים אבודים ולדאוג לחבר אותם אל הבעלים.

כיצד עובד החיפוש?

יש צורך לעבור זיהוי פשוט מול האתר על ידי מספר תעודת הזהות והתאריך בה היא הונפקה, מידע שכתוב על תעודת הזהות עצמה. לאחר מכן ישנן שאלות בטיחות נועדו לוודא כי אכן מדובר על האדם עצמו – האם הונפק עבורו דרכון והאם הוא יצא מהארץ בשלושת השנים האחרונות. לאחר מילוי פרטים אלו כל שעליכם לעשות הוא למלא מספרים שהאתר דורש ולקרוא את התקנון והחיפוש יוצא לדרך.

תוצאות החיפוש

חשוב לדעת כי מנוע החיפוש של האתר יעלה בנתונים ובדו"ח שיפיק רק את עצם קיומם של קופות גמל, חשבונות פנסיה, קרנות השתלמות וגם ביטוחי חיים שניתן לחסוך בהם. כל אלו צריכים להיות לא פעילים כדי לעלות בחיפוש. במידה והייתה בהם פעילות, האתר אינו מבחין בהם ולכן לא מעלה אותם.

מגבלות החיפוש

אין אפשרות לעשות חיפושים מרובים באתר ולכן צריכים להיות בטוחים בזמן ובמקום שבו רוצים לבצע את החיפוש. כל מספר תעודת זהות מוגבל לעשרה חיפושים בלבד, כך שיש לבצע את החיפוש שרוצים לבצע אותו בסיטואציה הקיימת. בנוסף, החשבונות והכספים המאותרים אינם יכולים להצביע על יתרה כלל. זאת אומרת שהאתר מכוון אל חשבונות שאינם פעילים, אך לא ניתן לדעת מה הסכום הנמצא בהם ללא יצירת קשר עם הגוף הרלוונטי בו נמצאו החשבונות האבודים ולברר זאת מולם.

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך