ייעוץ משכנתא – למה אתם צריכים את זה?

אין דבר מורכב יותר מאשר ההחלטה שרוצים לקנות דירה, או לפחות עבור רוב האנשים. כולנו חולמים על דירה שתהיה שייכת לנו ושנוכל להחליט מתי עושים בה שיפוצים, איך כל דבר בה נראה ובעיקר, דירה שלא יוכלו לגרש אותנו ממנה. עם זאת, כולנו גם יודעים לומר שלקנות נכסים בישראל זה לא דבר פשוט כל כך ולכן ברור מדוע גם אתם חוששים מהצעד הזה. העובדות בשטח מדברות על כך שרוב האנשים זקוקים לא רק לעזרה של ההורים כדי לקנות דירה, אלא גם למשכנתא מהבנק, כך שאם גם אתם חושבים על משכנתא או מיחזור משכנתא, כדאי שתדעו שאתם לא לבד. השאלה היא מה זו משכנתא ובעיקר, איך בוחרים את המסלול הנכון לנו? זה נשמע לכם כמו סינית ואתם לא יודעים איפה להתחיל את ההתמודדות עם הנושא הזה? אם כך, אולי ירגיע אתכם לגלות שאתם לא לבד. למעשה רוב האנשים שלקחו משכנתא בעבר הרגישו בהתחלה כמוכם, כי עד שלא עושים את זה, איך אפשר לדעת מה זה אומר? זו הסיבה שבגלל שירותי ייעוץ משכנתא הפכו להיות נפוצים כל כך והאמת היא, שהם גם יעילים בצורה לא רגילה.

 

ממי כדאי לקבל ייעוץ שכזה?

 

חשוב שתדעו דבר או שניים אודות ייעוץ משכנתא, כמו לדוגמא, העובדה שיש לא מעט גורמים שישמחו לתת לכם ייעוץ כזה. עם זאת, לא כל גורם שתפנו אליו באמת יעשה את הטוב ביותר עבורכם, פשוט כי יש כאן גם הרבה אינטרסים מנוגדים. למעשה אפילו הבנק עצמו יוכל להעמיד לרשותכם שירותי ייעוץ משכנתא מקצועיים אך האמת היא, ששירות כזה לא תמיד יהיה מספיק אמין, כנה וכזה שרואה את האינטרסים שלכם לפני הכול. אל תשכחו שהבנק הוא זה שייתן לכם בסופו של דבר את ההלוואה ולכן ברור מדוע האינטרס העיקרי שלו הוא להרוויח עליכם לא מעט כסף. משמעות הדברים היא שייעוץ משכנתא שתוכלו לקבל מהבנק לא תמיד יהיה נטול אינטרסים ולכן לא בטוח שזו הבחירה הכי טובה שיש. לעומת זאת, יש גם הרבה גורמים פרטיים שיוכלו להציע לכם שירותי ייעוץ משכנתא וכאן כבר תוכלו לקבל שירות טוב יותר. ייעוץ משכנתא פרטי מתייחס למצב שלכם, לרצונות וליכולות שלכם ולכן הייעוץ הזה הרבה יותר אמין.

למה צריכים

איפה תוכלו לקבל משכנתא?

 

עוד דבר חשוב שיעשה עבורכם ייעוץ המשכנתא של שקוף, זה להחליט מאיזה גורם אתם רוצים לקבל את ההלוואה. חשוב שתבינו: מדובר על הלוואה מאוד גדולה שתלווה אתכם כנראה להרבה מאוד שנים. למעשה יש אנשים שחותמים על משכנתא לשלושים שנה, מה שמסביר מדוע לא תמיד קל להתמודד עם העניין הזה ולמה חשוב לבדוק בשבע עיניים איפה חותמים. כל גורם שירצה לתת לכם הלוואה כמו משכנתא ירצה כמובן לקבל משהו בתמורה ובדרך כלל זו תהיה ריבית לא מבוטלת בכלל. עם זאת, ייעוץ משכנתא יעזור לכם גם בנקודה הזאת, שכן הימים שבהם יכולנו לקחת משכנתא רק מהבנק שבו נמצא החשבון שלנו עברו חלפו להם. שימו לב לכך שהיום בייעוץ משכנתא מדברים איתכם לא רק על "לקחת משכנתא" אלא בעיקר על לתכנן אותה, והאמת היא, שיש בכך היגיון. המצב הכלכלי שלכם ביום שבו אתם חותמים על ההלוואה יהיה שונה כנראה מהמצב הכלכלי שלכם בעוד כעשר שנים. לכן חשוב לתכנן את ההחזרים בצורה נכונה ולפרוס אותם כך שהם יהיו כמה שיותר נוחים עבורכם אך חשוב גם לבדוק שהמשכנתא לא תימשך יותר מידי שנים אם זה לא הכרחי.

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך