מה זה ייעוץ משכנתא ולמה זה חשוב?

ההחלטה שרוצים לקחת משכנתא היא לא החלטה פשוטה. למען האמת, רוב האנשים לא היו רוצים לקחת משכנתא לשלושים שנה אלא פשוט להיות מסוגלים לממן את הנכס שעליו הם חולמים. עם זאת, במדינת ישראל המחירים של הדירות מאוד גבוהים ולכן ברור מדוע לא קל לעמוד בהם ולא קל להבין כיצד נוכל לממן כל דירה שנרצה או לפחות דירה שנוכל לחיות בה. זה נשמע לכם מוכר וגם אתם הבנתם לאחרונה שאין לכם ברירה אחרת אלא לפנות אל הבנק ולבקש משכנתא? אם כך, אולי תנחם אתכם הידיעה שאתם לא לבד. עם זאת, זו בדרך כלל לא ידיעה מספיק מנחמת, כי עדיין אתם נשארים עם סימן שאלה אחד גדול. איך בוחרים את מסלול המשכנתא המתאים? איך יודעים שאנחנו באמת נמצאים במקום הנכון וכי בסופו של דבר נוכל להתמודד עם התשלומים החודשיים? בשנים האחרונות יש אינספור אפשרויות בתחום המשכנתאות ולכן, למרות שאתם יכולים לקרוא מידע רב בנושא הזה באופן עצמאי, אין כמו ייעוץ משכנתא רציני.

מה זה ייעוץ משכנתא

ייעוץ שחוסך לכם הסתבכויות רבות בדרך

ברוב המקרים אנשים שרוצים להתמודד לבד עם המשימה של בחירת מסלול המשכנתא מוצאים את עצמכם משקיעים זמן רב מאוד בעניין. אין להם מושג באמת מה זו משכנתא, איזה סוגים של ריביות יש ולמה כדאי שהריבית תהיה צמודה. לכן הם מוצאים את עצמם קוראים עוד ועוד מאמרים בנושא, רואים סרטוני וידאו ואף נפגשים עם לא מעט בנקאים שמנסים לשכנע אותם למסלולים כאלה ואחרים. עם זאת, הבעיה היא שלבנק כמובן יש אינטרס אחד ברור והוא: להרוויח כמה שיותר. לכן, אם חשוב לכם לעשות כל מה שאתם יכולים כדי להגדיל את הסיכוי שלכם לקחת משכנתא שבאמת תהיה טובה לכם ולהסתבך כמה שפחות – ייעוץ משכנתא זו הדרך הכי טובה שיש. אם נעשה השוואה בין ייעוץ משכנתא שתוכלו לקבל באופן פרטי ובין ייעוץ שמחכה לכם בבנק, אתם תראו שהייעוץ הפרטי טוב פי כמה. הייעוץ הפרטי שם את הלקוח לנגד עיניו ובראש מעיניו, מה שאומר שאין שום אינטרס אחר שיהיה חזק יותר. לעומת זאת, הבנק דואג, בראש ובראשונה, לרווחים שלו ולכן לא בטוח שייעוץ כזה באמת יוכל לעזור לכם.

כך תבחרו יועץ מוביל באזורכם

בשנים האחרונות הרבה אנשים בוחרים לעשות קורסים של ייעוץ משכנתא בכל ערי ישראל ולכן ברור מדוע יש לכם דילמה. איך בוחרים יועץ אחד טוב שניתן יהיה לסמוך עליו? והאם כל היועצים נותנים את אותם השירותים? ברוב המקרים התשובה שלילית ולכן בהחלט כדאי שתבדקו אל מי אתם פונים. הרעיון הוא לבחור יועץ שמגיע עם רקע כמה שיותר נרחב בתחום הזה ולכן בהחלט שווה לכם לבדוק מה עשה אותו איש מקצוע לפני שהפך להיות יועץ משכנתאות פרטי. האם הוא איש מקצוע שעבד בבנק בתור יועץ משכנתאות? האם הוא כלכלן בהשכלה שלו? והאם הוא מומחה שעוסק בתחום כמו ראיית חשבון? כדאי כמובן גם להבין מראש על איזה תעריפים מדובר וכמה אתם עומדים לשלם על הייעוץ שתקבלו כי לא בטוח שתמיד המחיר הגבוה ביותר זו הבחירה הכי טובה שיש.

בשיתוף שקוף – ייעוץ משכנתא

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »