מקימים ועד בית? כמה דברים שצריך על ביטוח

אחד התפקידים החשובים ביותר של ועד הבית הוא ביצוע רכישה של ביטוח בית משותף. מה זה אומר ומה חשוב לדעת בנושא, במאמר הבא.

הקמת ועד בית – פעולות לביצוע

הקמה של ועד בית היא בגדר הכרח, בייחוד בעידן בו רבים מאתנו מתגוררים בבניינים משותפים עם מספר לא מועט של דיירים. לוועד הבית לא מעט תפקידים, והוא הכרחי בעבור ניהול תקין של הבניין. חשוב לזכור כי מעבר לפעולה של הקמת הוועד וגביית הכסף לטובת אחזקה וניקיון, חשוב גם לבצע רכישה של ביטוח ועד בית אשר מאפשר לקבל הגנה על חברי בוועד, במגוון רחב מאוד של פרמטרים אשר כוללים בין היתר נזקים אשר נגמרו למערכות החימום או הצנרת, כמו גם נזקים בגוף או ברכוש לאחד הדיירים או לאורח בבניין או איש מקצוע אשר נופל במדרגות או מחליק, ובכך תוכלו להיות חשופים לקבלת תביעה – זאת לאור העובדה כי הוועד הוא הגוף האמון על שלומם וביטחונם של הדיירים כמו גם האנשים הנכנסים לבניין. על כן, חשוב מאוד לבצע בהקדם האפשרי רכישה של ביטוח ועד בית, מחברה מובילה אשר תדע לספק את הצעת מחיר אטרקטיבית.

צוות דיירים

רכישה של ביטוח ועד בית

רכישה של ביטוח ועד בית מתאפשרת כיום באמצעות חברות הביטוח השונות, אשר מציעות מחירים משתנים בהתאם לצרכים, גודל הבניין והדיירים כמו גם התקציב שלכם. פעולה מומלצת לביצוע היא ביצוע השוואת מחירים בין החברות השונות, כמו גם עדכון של כלל הדיירים בעניין, וזאת על מנת שהם יידעו כי במידה ואכן תתרחש  תקלה או נזק גופני לאחד מהנכסים לבניין או אנשי מקצוע, ועד הבית יהיה מוגן מפני תביעות. בנוסף, ניתן לבצע רכישה של ביטוח בניין משותף אשר כוללת הגנה של כלל הדיירים מפני תקלות או רעידות אדמה, בהתאמה מוחלטת לצרכים ולתקציב. יחד עם זאת, רכישה של ביטוח בניין משותף היא החלטה אשר נוקט ועד הבית, ואינה מצריכה הסכמה של כלל הדיירים. לכן, מומלץ לבדוק לגבי שילוב בין שתי הפוליסות הללו, כך שתוכלו להיות בטוחים כי אתם מוגנים ולא חשופים לתביעות אישיות כנגדכם או הדיירים.

רכישה של ביטוח ועד בית באמצעות שניידר סוכנות ביטוח

שניידר סוכנות ביטוח היא אחת מסוכנויות הביטוח המובילות בישראל, ובעלת וותק של מעל ל 20 שנה בענף הביטוח. החברה, אשר חרטה על דגלה את איכות השירות מציעה לכם לקבל שירות מקצועי ואדיב מצוות מקצועי מהשורה הראשונה, וזאת על מנת לבצע רכישה של ביטוח ועד בית, כמו גם ביטוח בית משותף. באמצעות החברה תוכלו להיות בטוחים כי רכשתם פוליסה אשר מותאמת בעבור הצרכים, כמו גם התקציב, ובכך לקבל מעטפת ביטוח מהמעלה הראשונה. למידע נוסף, היכנסו לאתר בכתובת https://www.insurance-center.co.il.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך