החזרי מס על תקופת אבטלה

למרות הרצון והצורך של כולנו להתפרנס בצורה יפה ומכובדת, בסופו של דבר כל אחד איתנו עלול למצוא את עצמו מובטל לתקופה כזו או אחרת. יכולות להיות לכך אינספור סיבות ומה שבטוח זה שהשורה התחתונה תמיד זהה: לא קל להתמודד עם מצב של אבטלה ובדרך כלל נהיה גם לחוצים על מציאת עבודה חדשה. כדאי שתדעו שבין אם אתם מתפטרים מהעבודה ובין אם מפטרים אתכם, כנראה שעוד כמה חודשים טובים תמשיכו לשלם את אותו גובה של מיסים. תוהים מה זה אומר ואיך יכול להיות שזה קורה? פשוט מאוד: את ההתחשבנות שלכם מול רשות המיסים אתם עושים פעם בשנה. זה אומר שלא משנה מתי פוטרתם וכמה הרווחתם לפני כן, בינתיים תמשיכו לשלם לרשות המיסים את אותו הסכום ששילמתם כשהרווחתם משכורת. ההבדל היחיד הוא שעכשיו אתם לא מרוויחים ולכן למעשה נוצר כאן מצב אבסורדי: אין לכם הכנסות אבל יש לכם הוצאות על מיסים! זו הסיבה שבגללה תוכלו לדרוש בסופו של דבר החזרי מס בגין כל הסכומים הללו, אז למה שתוותרו על כך?

אבטלה

איך תדרשו את הסכום שמגיע לכם?

 

כמובן שכל מה שקשור להחזרי מס דורש מאיתנו ידע וניסיון, כי לא פשוט לפנות ככה אתם אל רשות המיסים ולבקש ממנה שתשלם מה שנדמה לכם שלמעשה מגיע לכם. לכן אנחנו מציעים לכם לפנות אל אנשי המקצוע שיוכלו לעזור לכם, בין אם זה כולל את יועצי המס השונים ובין אם זה כולל את רואי החשבון באשר הם. אנשי מקצוע כאלה יכולים לבדוק כל מקרה לגופו, לראות על איזה סכומים של החזרי מס מדובר ולדאוג לכך שתקבלו את מה שמגיע לכם. אומנם זה נכון שלא פשוט להתמודד מול רשות המיסים ובדרך כלל יהיה עליכם גם למלא לא מעט טפסים, אך בסופו של דבר זה כדאי. כך תוכלו להיות בטוחים שמה שמגיע לכם יוחזר לכם, אז מה פתאום שתוותרו על כך?

 

האם הסכומים גבוהים?

 

כמובן שכל מי שחושב להגיש בקשות שונות לרשות המיסים בגין החזרים רוצה לדעת על כמה כסף מדובר, כי לא תמיד יהיה לנו שווה להתעסק בעניין. האומנם? כדאי שתדעו שברוב המקרים ההתעסקות הזאת בהחלט משתלמת. זה לא משנה אם אתם חושבים שמדובר על סכום קטן או לא, כי בכל מקרה זה כסף שלכם ואין סיבה לתרום אותו למדינה. כמו כן, אפילו אם מדובר על כמה חודשי אבטלה שהתקיימו בכלל לפני כמה שנים, כדאי שתדעו: החזרי מס ברוב המקרים אפשר לדרוש גם אחרי שחלפו שש שנים! לכן, עצם העובדה שלא היה לכם זמן להתעסק בעניין הזה לפני כמה שנים זה לא משנה וזה לא אומר שאיבדתם את מה שמגיע לכם. תוכלו עוד היום לפנות אל רשות המיסים בדרך המקובלת, להציג בפניה את הבקשה שלכם ומהר מאוד תקבלו את הסכום שמגיע לכם. אין סיבה לחכות אך מצד שני, אתם גם לא צריכים להילחץ כי יש לכם זמן. רשות המיסים מצידה כן תעשה הכול כדי לטפל בצורה יעילה ומהירה בבקשה שלכם, אז למה לחשוב פעמיים?

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך