ביטוח אצל אופק המרכז לזכויות בע"מ

חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ תלווה אתכם לכל אורך תהליך התביעה מול חברת הביטוח, לצורך קבלת הכרה במצבכם הרפואי ובהתאם לכך קצבה קבועה. על כך ועוד, במאמר הבא.

ביטוח סיעודי – למה חשוב לשים לב?

רוב אזרחי ישראל מחזיקים ברשותם ביטוח סיעודי, אשר נועד להבטיח כי בעת הצורך ובמידה והמבוטח נקלע למצב סיעודי, הוא יוכל לקבל קצבה קבועה מחברת הביטוח. עם זאת, חברות הביטוח הן כידוע גופים מורכבים ומסובכים בעבור האזרח הפשוט, כאשר בלא מעט מן המקרים מנסות חברות הביטוח להתנער מהמבוטח ולהעביר לידיו כתב דחייה אשר בו מצוינות שלל סיבות מדוע התביעה נדחתה או הקצבה אשר נקבעה היא נמוכה משמעותית מכפי שהייתה כפי שנכתבה בפוליסה. לכן, מומלץ בעת רכישה של פוליסת ביטוח לוודא כי אתם קוראים את כל הסעיפים המפורטים בפוליסה, כולל הרחבות ייעודיות אשר כוללות בין היתר אובדן כושר עבודה, תאונות אישיות, נכות ועוד. בדיוק לשם כך הוקמה חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ אשר תעזור לכם לצלוח את ההליך מול חברת הביטוח, בשקיפות מלאה ועם יחס אישי לכל אורך הדרך.

מבוגרים

ביטוח אצל אופק המרכז לזכויות בע"מ

במידה ותצטרכו את הסיוע של חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ, נציגי החברה ילוו אתכם לכל אורך התהליך, החל משלב ראשוני בו יתנהל ראיון אישי בנוגע למצבכם וכן תשאול רפואי, ולאחריו הכוונה לצורך בניית תיק הכוללת קבלת חוות דעת רפואיות, מסמכים רלוונטים, שליחת התביעה אל חברת הביטוח ולאחר מכן בקרה לגבי התקדמות ההליך. לרוב, תידרשו ע"י חברת הביטוח לגשת לוועדה רפואית לצורך קביעת אחוזי נכות, ולכן נציגי החברה יעניקו לכם הכוונה מלאה לקראת הערכה תפקודית אשר ייקבע מה יהיה גובה הנכות שלכם, ובהתאם לכך גם את גובה הקצבה. ככל שאחוזי הנכות גבוהים יותר, כך הקצבה אשר מתקבלת מחברת הביטוח תהיה גבוה יותר. יש לסייג ולומר כי לעיתים חברת הביטוח דוחה את התביעה על הסף, ולכן תוכלו להיות בטוחים כי באם אכן התביעה תידחה, תוכלו לקבל מענה בדמות נציגי שירות אשר יכינו בעבורכם ערר, עד להכרה המגיעה לכם.

ליווי מקצועי לכל אורך התהליך

חברת אופק המרכז לזכויות בע"מ הינה חברה מובילה בתחומה אשר חרטה על דגלה את איכות השירות. החברה מספקת שירות וליווי מקצועי מזה שנים רבות, ועל כך יעידו מאות ההמלצות אשר מפורסמות הן באתר החברה והן באתרים מתמחים. לקבלת פרטים נוספים אודות ביטוח אצל אופק המרכז לזכויות, היכנסו לאתר הרשמי, השאירו פרטים מלאים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בהקדם.

חברת אופק מדגישה כי היא איננה עוסקת בתחום עריכת דין  ואיננה מתיימרת לעסוק במקצוע עריכת דין וכל טיפולה בלקוחות הינה על צד הפרוצדורלי והטכני בלבד, ועזרה במילוי הטפסים.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »