מיחזור משכנתא – למי זה כדאי?

אם לפני כמה שנים לקחתם משכנתא, כאשר הייתם יותר צעירים, חסרי ביטחון וחסרי ניסיון, אתם בוודאי יודעים לומר שהיום המצב שלכם שונה. כמו שקורה לגבי כל דבר אחר בחיים, גם כאשר מדברים על המצב הכלכלי של זוג צעיר רואים שלרוב הוא מורכב וקשה יותר מאשר המצב של אנשים מבוגרים יותר. ברוב המקרים ככל שעוברות השנים זוג צעיר מרוויח יותר כספים בעבודתו, מה שגם משפיע כמובן על כושר ההחזר שלו לבנק. משמעות הדברים היא שמה שהתאים לכם לפני שנים לא תמיד יתאים לכם גם היום, כי אם היום אתם יכולים להחזיר פי שתיים בערך לבנק על הלוואה המשכנתא, מדוע שתמשיכו לשלם מעט? זה אומנם נוח יותר בחיי היומיום, אך אסור לשכוח שיש לך לא מעט השלכות. אם ההחזר החודשי שלכם ימשיך להיות נמוך המשכנתא תימשך הרבה יותר שנים ובנוסף, אתם תשלמו עליה ריביות הרבה יותר גבוהות. לכן, אם משהו השתנה בחיים שלכם מבחינה כלכלית, עכשיו זה הזמן לבדוק את הנושא של מיחזור משכנתא ואת השאלה האם זה יכול להתאים גם לכם, למידע נוסף בעניין משכנתאות.

למי כדאי מיחזור משכנתא

מהם הגורמים שמובילים זוג לבדוק את האפשרות הזאת?

כפי שציינו, עצם העובדה שעם השנים לרוב אנחנו מרוויחים יותר כסף מובילה לכך שננסה לבדוק את האפשרות של מיחזור משכנתא כי זה יסייע לנו לחסוך לא מעט. בנוסף לכך, חשוב להבין שזה לא הגורם היחיד שיוכל להשפיע זוגות לבדוק את אפשרות מיחזור המשכנתא, כי יש עוד כמה נתונים חשובים כמו לדוגמא:

 

  • האם קיבלתם ירושה משמעותית ששינתה את החיים הכלכליים שלכם? ברוב המקרים סכום כסף כזה יכול לצמצם לנו את המשכנתא בלא מעט שנים, אז למה להמשיך ולשלם ריביות מופקעות?
  • חסכונות שנפרעים מובילים גם הם הרבה פעמים, ובמיוחד אם מדובר על חסכונות גדולים ומשמעותיים, לבדוק את הכדאיות של מיחזור משכנתא.

 

בנוסף לכך, כמובן שגם מצב הריבית במשק יכול להשפיע על ההחלטה שלנו לבדוק מקרוב את האופציה של מיחזור משכנתא ולכן כדאי להשקיע בכך זמן ומאמץ. מיחזור משכנתא כולל למעשה את סגירת המשכנתא הקיימת ואת לקיחתה של משכנתא חדשה עם תנאים אחרים ולמשך פרק זמן שונה. לכן, ככל שתתעמקו בעניין מוקדם יותר כך תוכלו לחסוך יותר כסף, אז למה אתם מחכים?

 

מדוע כדאי לפנות אל יועצי משכנתא מובילים?

 

כאשר מדברים על מיחזור משכנתא או על כל שינוי אחר שאתם רוצים לעשות בהלוואה הגדולה הזאת, יש משמעות אדירה לשאלה איך אתם עושים את כל הבירורים הנדרשים. כמובן שעליכם לשלם, בין היתר, לא מעט עמלות לבנק על כך שהוא יסגור עבורכם את המשכנתא הקיימת ויפתח הלוואה חדשה, אך ברוב המקרים זה עדיין ייצא משתלם. מה שבטוח זה שכדי שתוכלו לבחור את המסלול החדש המתאים לכם ביותר וכדי שתעשו את הדברים בצורה כמה שיותר יעילה, אנחנו ממליצים לכם לא לקבל את ההחלטות הללו לבד. גורמים כמו יועצי משכנתא מובילים יוכלו לעזור לכם להבין איפה אתם עומדים, האם זה כדאי לכם ואיך תוכלו לעשות את הכול בצורה כמה שיותר טובה ומהירה.

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך