איך עו"ד תחבורה יחסוך לכם בקנסות?

במידה וביצעתם עבירות תעבורה, ישנה חשיבות גבוהה לפנות לעורך דין מומחה בתחום, שיכול לסייע עבורכם באמצעות הידע והניסיון שלו.

ניכר, כי לעיתים, עורכי דין בתחום התעבורה אכן מצליחים לסייע למיוצגיהם לבטל את הקנסות שקיבלו ולעיתים לא.

תשלום הקנס ע"י הנהג מהווה הודאה בביצוע העבירה המיוחסת לו. מסיבה זו, אין צורך למהר לשלם את הקנס הכספי, שכן, יש לבחון את האפשרויות להפחתתו או לביטולו.

ככלל, תשלומי קנסות עשויים להכביד על נהגים רבים, בעיקר כאשר מדובר בקנס בסכום גבוה במיוחד. מעבר לקנס הכספי, דוחות תנועה לרוב כוללים גם נקודות תעבורה נלוות, שעשויות להביא לשלילת רישיון הנהיגה של הנהג או להטלת סנקציות אחרות עליו, באם מספרן יגדל. הסנקציות המוטלות על נהגים, שצברו מספר גבוה של נקודות תעבורה, כוללות מעבר מבחן תאורטי ו/או מעשי, השתתפות בקורס נהיגה מונעת או בקורס רענון נהיגה ועוד. לרוב, סנקציות אלו עשויות לגבות  מהנהגים הן זמן יקר והן כספים שיהיה עליהם לשלם.

 

מתן ייעוץ משפטי בנוגע לקבלת דוח

ככלל, קנסות כספיים ניתנים במסגרת דוחות תנועה שנהגים מקבלים מהמשטרה, בשל ביצוע עביירות תנועה שונות. קנס כספי יכול להיות יחסית מזערי, אך הוא יכול להיות גם גבוה במיוחד ולהגיע לסכומים של עד אלפי שקלים וזאת בהתאם לחומרת עבירת התנועה שבוצעה.

מתפקידו של עורך דין תחבורה להעניק ייעוץ משפטי לנהג שקיבל קנס, בשל ביצוע עבירת תנועה ומעוניין הוא לצמצם את גודל סכום הקנס שקיבל ואף לבטלו במידת האפשר. עורך דין תעבורה יכול לבחון את עבירת התנועה שביצע הנהג ולהציע דרכי פעולה, כדי להתמודד עם הקנס הכספי. אולם, יש לקחת בחשבון, כי יעוץ משפטי מעורך דין תעבורה אמנם יכול לסייע, אך לא בכל מצב יכול עורך הדין להביא לביטולו או להפחתתו של הקנס שקיבל הנהג.

 

הגשת ערעור בגין דו"ח שניתן

לכל נהג ישנה הזכות לערער על דו"ח שקיבל בגין עבירת תנועה שביצע. באם יחליט נהג להגיש ערעור, יוזמן הוא לבית המשפט בכדי לנסות להביא לביטול הדו"ח שהוטל עליו, באמצעות טיעונים וצידוקים שעשויים לסייע לן בכך. ההמלצה היא שלא להגיע לדיון בבית המשפט ללא עורך דין מומחה בתחום, שיכול לפעול ולייצג את הנהג, תוך שימוש במקצועיותו ובניסיונו.

מטרתו של עורך דין תחבורה היא לבחון את חומר הראיות, עבור הנהג המיוצג על ידו.  המסמכים המציגים את הראיות כנגד  הנהג, בנוגע לביצוע עבירת התנועה, עשויים לבלבל אותו, בשל חוסר הידע המקצועי שלו בתחום. כאשר עורך דין תחבורה נכנס לתמונה, יש ביכולתו להבין את חומר הראיות ולבחון את האפשרויות שבאמצעותן, ניתן יהיה להתמודד עם הראיות ואף להביא לביטולן, במידת האפשר.

לקביעת פגישה ולייעוץ משפטי צרו קשר:
נייד (24/7): 050-4634633
משרד: 04-6222420
פקס: 04-6222421
דוא"ל: [email protected]

 

מאזניים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »