איך רואה חשבון יכול לחסוך לכם עלויות רבות בעסק

 רואה חשבון הוא אדם אשר כל מקצועו הוא לשרת את אזרחי המדינה, בענייני מיסוי הוגן, כספים, דיני עבודה וכדומה.

מי שמקים עסק חדש יודע, שניהולו ותקינותו דורשים זמן ועבודה רבה.

שירותיו של רואה החשבון אמנם עולים לכם כסף מדי שנה, אך היתרונות אל מול החסרונות עצומים כך שזו בהחלט הבחירה הנבונה לעשות עבור העסק שלכם.

מלבד ניהול נכון ומקצועי, רואה החשבון יצמצם לכם עלויות מיסוי ויחזיר לכם כספים שמגיעים לכם.

 

בראש ובראשונה – ניהול החשבון יפעל כשורה

ניהול החשבון שלכם הוא אבן הבסיס לכל העסק שלכם. אם לא תדעו לנהל אותו בצורה טובה, גורלו נחרץ והוא עלול להיכשל. רואה החשבון יודע לחשב את שעות העבודה של עובדיכם, להנפיק תלושי שכר, לחשב את המסים שצריך להוריד מכל עובד וכמו כן גם לחשב את סכום הכסף שעליכם לשלם להם בסוף החודש. כשהחשבון מנוהל היטב, עובדיכם לא ידרשו פיצויים על רשלנות מסוימת, וכמו כן אם ירדו לכם מסים, הוא ידאג לוודא שהם תקינים.

 

כשיש לו ידע – יש לו הכל

רואה חשבון למד שנים בשביל להגיע לתואר שלו וליישמו במדינת ישראל. זה בהחלט מקצוע לא פשוט וכרוך במבחנים רבים ותקופת סטאז׳. עם השנים, ועם הניסיון, לומד רואה החשבון הכל מהכל ויודע להתכונן לכל תרחיש. לא סתם אומרים שידע הוא כוח, כמה שהוא מבין ובקיא יותר – ככה הסכום קטן יותר. הוא יודע להתמקח מול הרשויות ולבקש את שמגיע לכם, גם אם אלו תתי סעיף שלא הכרתם כלל.

 

הזמן שלנו יקר מכל

יש פעולות רבות שעל בעל העסק לבצע במעמד העצמאי, לכן כל אלו דורשות ממנו זמן רב ומשאבים. כשאתם מתפנים ללוגיסטיקה שבדברים, אתם לא מוצאים זמן לעובדים שלכם ולשאר הדברים שהייתם רוצים. הזמן הוא הכלי הכי יקר שיש ברשותנו, וכשיש רואה חשבון הקרבתנו אין אנו עוסקים הלוגיסטיקה החישובית כלל. יש מי שעושה זאת בעבורנו. לכן הוא בהחלט חוסך לנו זמן יקר המניב בסופו של דבר עוד כסף.

 

רואה חשבון מיומן יודע לפתור כל עניין

אם אתם מחפשים רואה חשבון במרכז, חשוב לוודא כי הוא מיומן, מקצוען ובעל ותק רב. אחד כזה, ידע להפעיל קשרים בתוך הבנקים ובכך להוזיל לכם ריביות ומסים במידת הצורך. הוא ידע את כל החוקים והבירוקרטיה של הממשלה, וזה יעזור לכם לצמצם עלויות בזכות הניסיון הרב שלו, שממנו יהיה ניתן להפיק עוד רווח.

 

רואה חשבון רציני יחסוך לכם ובגדול

כשהוא מקצועי, בעל ותק רב ואמין, אין כל סיבה לדאגה. הוא צריך לדעת איך להתעסק עם פקיד השומה, על אילו מסמכים לחתום ואיך, ובאיזו צורה להגיש אותם ובזמן. כל ההתנהלות שלו אל מול רשויות המס, תהיינה מסודרות ומאורגנות. כך שלכם לא תהיינה דאגות יתרות על הראש.

מחשבון

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »