אריזה למעבר דירה: ארגון והגנה יעילה על החפצים שלך

מעבר דירה נחשב להליך קשה, ממושך ומתיש שמצריך התנהלות נכונה בכל הנוגע לארגון החפצים שנארזים בקרטונים. מדריך זה עולה לרשת, כדי לסייע למי שמכירים בעובדה זו מקרוב, אך לא יודעים איך ליישם אותה. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתקבלו את כל הטיפים שיאפשרו לכם להגן על החפצים ולעביר אותם ללא פגע לבית החדש.

 

טיפ מספר 1 – תשתמשו בקרטונים חדשים בלבד

שמענו לא פעם על מי שבחרו לחפש קרטונים ברחוב, כדי להשתמש בהם למטרות אריזה. אם ארזתם כך בעבר, אתם כנראה מכירים בהשלכות של החלטה זו. שכן, קרטונים אלה עשויים להתגלות בשלב מאוחר מידי כפגומים ולגרום לנפילה של תכולת הארגז לרצפה. מדובר בתרחיש שעשוי לפגום באופן משמעותי בפריטים יקרי ערך. לכן, ההמלצה היא להשתמש בקרטונים חדשים בלבד שישמרו על התכולה ויאפשרו לכם ליהנות משקט נפשי.

 

טיפ מספר 2 – תזמינו הובלה עם מנוף בעת הצורך

עליכם לפנות לחברת הובלה שיש בידיה מנוף במידה וגיליתם שיש בידיכם כמות גדולה מאוד של ארגזים. שכן, זו תסייע בהורדת תכולת הבית לרחוב בן רגע. ראוי לציין שישנם מקרים נוספים שיצריכו הזמנה של שירות מסוג זה. המוכר ביותר שבהם הוא מעבר דירה שמתבצע לבניין רב קומות ישן שאין בו מעלית. שימו לב, פנייה לשירותי הובלה עם מנוף מצריכה הכנה מראש של החנייה בקרבת הבניין, כדי שניתן יהיה להעמיד את המנוף מבלי לחסום את הכביש.

 

טיפ מספר 3 – תסתייעו בשירותי אריזה

יש חברות שונות בשוק שמציעות שירותי אריזה מתקדמים. כך שאלה יסייעו בהכנת הארגזים והנחת הפריטים השונים בתוכן, תוך שימוש בניירות וחומרים גמישים מיוחדים שיקנו הגנה לכל פריט. מומלץ להסתייע בשירות מסוג זה, כדי שתוכלו לחסוך לעצמכם את כאב הראש שכרוך בעטיפת כלי מטבח, תמונות, מראות וכו'.

 

טיפ מספר 4 – אל תסתמכו על הזיכרון שלכם: תערכו רשימה מסודרת

אם אתם מתכננים לארוז בעצמכם את הבית, כדאי שתיישמו את הטיפ הנוכחי ותכינו מראש את הפריטים הבאים:

  • טוש שחור עמיד
  • קובץ EXCEL
  • ארגזים חדשים שמוכנים לאריזה

 

לאחר שתעשו זאת, תצטרכו לפתוח את הארגז הראשון ולכתוב עליו בגדול את הספרה 1. גשו למחשב ותזינו בטבלה את אותו מספר. לצידו, תכתבו את כל תכולת הארגז, לדוגמא: כוסות יין, צלחות לאירוח, קערות קורנפלקס וכו'. תמשיכו לעשות זאת עם שאר הארגזים, עד שתסיימו את הליך האריזה. כך יתאפשר לכם למצוא בהמשך את הפריטים השונים, מבלי לפתוח את כל הארגזים.

 

השורה התחתונה

עד כאן המדריך שהציג בפניכם את 4 הטיפים שיסייעו לכם לעבור דירה באופן יעיל, תוך הענקת הגנה מלאה לחפצים שלכם. כעת אתם יודעים מה עליכם לעשות, אז נותר לכם רק ליישם וליהנות ממעבר קל ונעים.

תוכנית מעבר

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »