ביטוח מקיף לרכב – כל מה שצריך לדעת

קונים רכב ולא בטוחים באיזה ביטוח לבטח אותו? אנחנו מזמינים אתכם להכיר את כל ההבדלים בין סוגי הביטוחים השונים, בין אם אתם מתכננים לבטח בביטוח מקיף, צד ג' או חובה בלבד. בואו נדבר על קניית רכב חדש וביטוח.

מלבד הדירה שלכם, שהיא עסקת חייכם, אין ספק שהעיסה של רכישת רכב היא חשובה גם כן. הרכב שלכם הוא לא פחות מאשר נכס חשוב ביותר, עליו אתם צריכים להגן מפני כל מה שיבוא ויפתיע. רוצים להיות מוגנים במאת האחוזים? כמובן שלא נמליץ לכם על ביטוח צד ג', אלא נמליץ לכם על ביטוח מקיף לרכב. לפניכם כל מה שצריך לדעת על ביטוח מקיף לרכב ב-2020:

 

כל המידע על ביטוח מקיף לרכב

על פי החוקים במדינת ישראל וברוב המדינות המתוקנות בעולם המערבי, כל נהג אשר עולה על הכביש מחויב להיות מבוטח בביטוח מסוג ביטוח חובה. ללא ביטוח חובה, לא יהיה ניתן לנהוג בכבישים הבנויים בארץ, אך חשוב לדעת שגם לא יהיה ניתן לנהוג בכבישי כורכר או בכבישי עפר לא בנויים. למידע נוסף על ליסינג פרטי לחץ כאן כעת.

ביטוח החובה למעשה מכסה אך ורק נזקי גוף, שנגרמו לנהג הנוהג ברכב לנוסעים ברכב שהיה מעורב בתאונה ולהולכי רגל שנפגעו כתוצאה מהתאונה. במילים אחרות, נזקי מכונית אשר נגרמים לרכב של בנאדם אחר במקרה של חלילה תאונה – לא מכוסים בביטוח החובה שלכם. מה תצטרכו כדי להיות מכוסים במקרה זה? נכון, ביטוח צד שלישי (צד ג'). כעת, נשאלת השאלה: האם ביטוח צד ג' יכסה גם נזקים אשר נגרמים לרכב שלי בזמן התאונה?

 

ביטוח צד שלישי מכסה נזקים שנגרמים לרכב שלי|

אז ככה, בכדי להיות בטוחים שכל הנזקים שלכם יכוסו בביטוח ואתם תזכו לשיפוי המגיע לכם מחברת הביטוח, אתם תצטרכו לבטח את הרכב שלכם בביטוח מקיף. ביטוח מקיף, כשמו כן הוא, מקיף את רוב הפגיעות הפוטנציאליות ברכב, כולל גניבה ופריצה, נזקים כתוצאה מכוח עליון ועוד.

זוכרים את הגשמים הרבים שחווינו כולנו בחורף 2020? כדאי לדעת, במהלך גשמי 2020, רכבים רבים בעיר תל אביב ניזוקו עד כדי אובדן מוחלט של ערך הרכב. במילים אחרות, TOTAL LOSS. מי שהיה מכוסה בביטוח מקיף באותו החורף, כמובן ששופה בסכומי הביטוח המגיעים לו לפי החוק.

 

מפני מה מגן עליי ביטוח מקיף?

חשוב לדעת, ביטוח מקיף מגן עליכם לא רק מפני גשמים ושיטפונות, אלא גם מפני תאונות, שריפה, אסונות טבע שונים, רעידות אדמה ועוד. בפני מה עוד מכסה ביטוח מקיף? לא פעם, אנשים מתעוררים בבוקר ומגלים מקרי השחתת רכבים.

שרטו את הרכב שלכם? אולי ניפצו את השמשה ברכב? בין אם ככה או ככה, ביטוח מקיף מכסה אתכם במקרים אלו. אגב, זה גם ממש לא משנה אם האשמה היא של בעל הרכב או של גורם אחר כלשהוא. כל עוד אתם מכוסים בביטוח המקיף, אתם תהיו מכוסים ותהיו זכאים לסכומי הכסף המסוכמים בפוליסת הביטוח. אז איזה סוב ביטוח הכי נפוץ בארץ?

 

מה הביטוח הכי נפוץ בארץ לרכבים?

אנחנו מתפתים להגיד לכם שהביטוח המקיף הוא סוג הביטוח הכי נפוץ בארץ, אבל זה לא ממש יהיה מדויק. בעוד שאנשים רבים מנסים לחסוך כסף ומעדיפים לרכוש רק ביטוח חובה וביטוח צד שלישי, חשוב להבין כי לפעמים הזול יוצא יקר.

מה יקרה אם ישחיתו את רכבכם? מה יקרה אם יפרצו? מה יקרה אם חלילה תהיו מעורבים בתאונה שמלווה בנזק רכוש רב? נכון, אתם תפסידו לא מעט כסף. אל תתפתו לחסוך כסף בטווח הקצר אף פעם, תמיד חשוב לזכור שבטווח הרחוק דברים עשויים להתייקר.

 

רכישת רכב חדש: ייעוץ לפני קניית אוטו באינטרנט ובסוכנות

רוצים לרכוש רכב חדש?  אל תהססו, בטחו אותו רק בביטוח מקיף. ואם אתם כבר מתכוונים לרכוש רכב חדש, אנחנו ממליצים לעשות זאת אך ורק דרך סוכנויות הרכבים המובילות והחזקות בארץ, דוגמת קפיטל מוטורס – סוכנות הרכבים הכי גדולה בארץ.

צריכים ייעוץ לגבי רכישת רכב חדש? אולי קניית רכב באינטרנט? קבלו ייעוץ עוד היום ממומחי קפיטל מוטורס. בהצלחה!

יד

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך