דירוג אשראי של חוב לטווח קצר

כמו במקרים של חובות לטווחים ארוכים, גם במקרה של חוב לטווח קצר דירוג האשראי מושפע ויורד. יחד עם זאת, כבר עכשיו אנחנו אומרים לכם שניתן למחוק BDI שלילי ולתקן דירוג אשראי. בואו נבין ביחד כיצד עושים זאת ובסיוע מקצועי.

צריכים לקחת הלוואה? אולי בכלל סורבתם לקבל הלוואה? כך או כך, ייתכן שנתקלתם בצמד המילים "דירוג אשראי". דירוג אשראי משקף את היכולת שלכם להתמודד עם החזר של הלוואה (בהנחה שאתם רוצים אחת). אם אתם צריכים לקחת משכנתא למשל מהבנק, בנק המשכנתאות יבקש את דירוג האשראי שלכם מלשכת האשראי.

מה בנק המשכנתאות יראה במידע שהוא מקבל מלשכת האשראי? בואו נבין מה הם דוחות BDI, מה זה תיקון BDI שלילי ומה עוד חשוב לדעת בנושא.

 

מה צריך לדעת על חובות לטווחים קצרים ודירוג אשראי?

כל עוד נטלתם על עצמכם הלוואה בעבר, בדרך כלל יהיה צורך להחזיר אותה. במיוחד אם אתם לא טייקון שהמדינה מוחקת לו את חובותיו. ואם קרה שאת ההלוואה שלכם עדיין לא החזרתם, ובנוסף אתם צריכים הלוואה נוספת, זה במקרים מסוימים אפשרי.

יחד עם זאת, ייתכן שתנאי ההלוואה לא יהיו מיטביים. מדוע? מכיוון שדירוג האשראי שלכם עשוי להיות מושפע מההלוואה הנוכחית. בואו נבין ביחד מה אמורים לעשות כשמתקבל דירוג אשראי נמוך. כמו כן, מדוע זה קורה וכיצד ישפיע על לקיחת הלוואה?

 

דירוג אשראי, תיקון BDI שלילי ומה שבין לבין

דירוג אשראי של חוב לטווח קצר ישפיע על ההלוואה שתיקחו. ליתר דיוק, הוא ישפיע על עצם לקיחת ההלוואה ועל תנאיה. קודם כל, דירוג אשראי נמוך עשוי להוביל לכך שיסרבו לתת לכם להלוואה. שנית, דירוג אשראי נמוך גם יכול להוביל לקבלת תנאים לא טובים להחזר ההלוואה.

כך או כך, אנחנו רואים שדירוג אשראי נמוך הוא סטטוס לא מבורך ולא רצוי. אם קיבלתם דירוג אשראי נמוך, ודאי נתקלתם במושג עורך דין ניקוי BDI שלילי". עו"ד ניקוי BDI יכול לסייע לכם בעדכון ותיקון הדוחות אשר מופקים מה-BDI. לידיעתכם, ה-BDI היא לשכת האשראי אשר מפיקה את דוחות דירוגי האשראי.

 

מה אני צריך לעשות אם סורבתי לקבל הלוואה?

אם סורבתם לקבל הלוואה, אתם יכולים לנסות להגדיל את מסגרת האשראי שלכם. כמו כן, אתם יכולים לפנות אל עורך דין מומחה BDI לתיקון דירוג אשראי נמוך. ככה תוכלו להחל בתהליכים השונים עד תיקון דוחות דירוג האשראי.

יש להתאזר בסובלנות, מאחר שתהליכים אלו של תיקון BDI עשויים להימשך גם מספר חודשים, לפעמים גם יותר. אם אתם צריכים מידע נוסף, כנסו לאתר של עורך דין תיקון BDI שלילי וקבלו ייעוץ נוסף. עו"ד דירוג אשראי לרוב יהיה בקיא לא רק בעולם עריכת הדין, אלא גם בעולם הבנקאי והפיננסי.

חנות עם שלט ויזה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך