ביטוח נסיעות לחו"ל עם IShield – האם אנחנו באמת צריכים אותו?

נוסעים לחו״ל? איזה כיף! נסיעה לחו״ל בין אם קצרה או ארוכה היא תמיד הזדמנות מדהימה לנקות את הראש, למלא מצברים ולצבור הרבה הרפתקאות חדשות! אולי אתם נוסעים לטיול ארוך אחרי צבא, אולי לבטן גב באי קסום, או לחופשת סקי רומנטי? לא משנה מה היעד או מה הסיבה אתם חייבים לנקות את הראש, לטוס בכיף ולאפשר לעצמכם באמת להרגע ולהנות.

על מנת לטוס בראש שקט אתם חייבים לעשות ביטוח נסיעות לחו״ל. ביטוח נסיעות לחו״ל הוא בגדר חובה מכמה סיבות משמעותיות והעיקרית קשורה לפן הרפואי, לכן תמיד הדבר האחראי לעשות הוא לרכוש ביטוח נסיעות, גם אם אתם נוסעים רק לסוף שבוע. אז למה אסור לכם לוותר על ביטוח נסיעות לחו״ל? ואיזה דברים חשובים לדעת על ביטוח נסיעות?

 

למה אסור לוותר על ביטוח נסיעות? כמה סיבות חשובות מאד!

אתם לא מבוטחים בחו״ל

כשאתם שוהים בחו״ל אין לכם למעשה ביטוח רפואי. נכון שיש דברים אחרים חשובים לבטח כשנוסעים לחו״ל, אך הבריאות היא החשובה ביותר. במקרה של פציעה, תאונה או פגיעה או אפילו אם אתם צריכים ללכת לרופא, אתם פשוט חייבים ביטוח. כשאין לכם ביטוח במדינת היעד, התשלומים לרופאים ולמוסדות הרפואיים השונים יכולים להצטבר לסכום כסף מאד משמעותי.

בנוסף לעיתים התאונה עלולה לקרות במקום בו הרפואה לא מתקדמת מספיק ואז תצטרכו טיסות חירום לארץ, גם זה עניין מאד יקר וחשוב לשים לב אליו. לכן כשאתם בוחרים חברת ביטוח בחרו בחברה המציעה פוליסה מעולה ומפורטת כגון הראל ביטוח נסיעות חברה עם נסיון של שנים שיודעת בדיוק איך לעזור לכם בכל מצב.

ביטוח נסיעות לחו_ל

עוסקים בספורט אקסטרים? חייבים להיות מבוטחים!

ספורט אקסטרים יכול להיות חוויה מדהימה וכיף אדיר! אם אתם מתכננים על ספורט אקסטרים מכל סוג שהוא, כולל סקי, עליכם לבטח את עצמכם לייתר בטחון. חשוב לדעת שגם דברים כגון ראפטינג או ספורט ימי מכל סוג יכולים להחשב כפעילות אקסטרים וילקחו בחשבון כשאתם מקבלים הצעת מחיר לביטוח.

להצעת מחיר מעולה הראל ביטוח חו"ל טלפון. חשוב לדעת שבמידה ותפגעו במסגרת ספורט אקסטרים אתם תהיו חייבים עזרה במדינת היעד – ביטוח טוב יסייע לכם לא רק מבחינה כספית אלא גם בעת המקרה עצמו עם שאלות כגון לאן לפנות ומה כדאי לעשות.

ביטוח עם IShield

אי שילד היא סוכנות ביטוח ותיקה ואמינה המתמחה במתן פתרונות ביטוח נסיעות מקיפים לטיולים מסוגים שונים, החל מחופשות קצרות ועד לנסיעות ארוכות. אי שילד מציעה חבילות ביטוח מותאמות למצבים רפואיים שונים כמו ביטוח כבודה, תאונות אישיות, ביטוח טלפונים סלולריים ומחשבים ניידים, וכן כיסויים לתרמילאים, ספורט חורף, ביטולי טיסות, ספורט אתגרי ועוד, כאשר ישנה התמקדות בשירות לקוחות אישי ומקיף. Ishield מספקת מספר דרכים ללקוחות ליצור איתם קשר, כולל טלפון, WhatsApp ודואר אלקטרוני. מטרת החברה היא לפשט את תהליך רכישת ביטוח הנסיעות ולהבטיח שהלקוחות יקבלו את הכיסוי הטוב ביותר במחירים אטרקטיביים, כל זאת תוך שמירה על סטנדרטים גבוהים של שירות.

נוסעים עם ציוד יקר? אתם חייבים ביטוח!

במידה ואתם טסים עם ציוד יקר מכל סוג שהוא לאבד אותו בחו״ל יכול להיות מפח נפש רציני. אבדון מחשב יקר או פלאפון מצוין יכול להיות מאד מדכדך בטיול. ביטוח לציוד שלכם יכול להרגיע אתכם ולגרום לכם לתחושת בטחון שעוזרת להנות מהטיול. נכון, אף אחד לא אוהב לחשוב על המקרה הגרוע, אך חשוב לדעת שתאונות קורות לפעמים.

אם תשכילו לבטח את עצמכם בחברת ביטוח מעולה, תוכלו לדעת שבמקרה הצורך יהיה מי שיעזור לכם וגם לא תכנסו להוצאות כספיות גדולות מאד. סעו לחו״ל תמיד טוב לצאת להרפתקאות מופלאות, רק אל תשכחו לעשות ביטוח מעולה שיהיה שם עבורכם במקרה הצורך! תהנו!

הראל ביטוח נסיעות טלפון

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »