האם אפשר לקחת הלוואה מגוף פרטי בלי ערבים?

בעבר ניתן היה לקבל הלוואה רק ממוסד בנקאי שבדק את ההיסטוריה של הלקוח ודרש ערבים להלוואה. כיום פועלות חברות חוץ בנקאיות אמינות המספקות מגוון פתרונות מימון למטרות הלוואה שונות בלי צורך בערבים. נטילת הלוואה חוץ בנקאית ללא ערבים, אינה מכבידה על מסגרת האשראי הבנקאית האישית ומאפשרת ללקוח לקבל סכום כסף לרוב של עשרות אלפי שקלים. עוד על כך במאמר שלפניכם.

 

ללא החתמת ערבים

היתרון של הלוואות חוץ בנקאיות הוא שההלוואה מוענקת ללווה ללא ערבים ולכן כרוכה בזמן טיפול קצר יחסית. החתמת ערבים שיחתמו על הלוואה עבור הלווה אינו דבר של מה בכך, מכיוון שהערב למעשה מתחייב לשאת בנטל ההלוואה במידה והלווה לא יחזיר אותה כפי שהתחייב. הדבר עלול ליצור מתח מובנה בין הלווה לערבים. לקבלת הלוואה כנסו, https://www.naorcredit.co.il.

 

בדיקת דירוג אשראי ללקוח

חברות מימון חוץ בנקאי אשר מעניקות הלוואות ללא ערבים מבצעות בדיקת דירוג אשראי על הלווה על מנת לוודא כי הוא מתאים לאישור הלוואה שכזו. אחד הפרמטרים שנבדקים היא הנכסים שברשותו ויכולת ההחזר. הדבר משפיע על גודל ההלוואה שהוא יכול לקחת, גובה הריבית על ההלוואה, מסגרת פריסת התשלומים ומספר תשלומי ההחזר.

 

הליך מהיר ויעיל

בעידן הדיגיטלי נטילת הלוואה ללא ערבים היא פשוטה. לאחר בחירת הגוף המלווה , בדרך כלל ניתן להגיש את הבקשה באתר החברה או באופן טלפוני ולאחר שליחת המסמכים הדרושים לרבות, צילום תעודת זהות, אישור ניהול חשבון או צ'ק וכדומה מקבלים אישור עקרוני. לאחר מספר ימים בודדים הכסף מועבר ישירות לחשבון הבנק של הלקוח.

 

הלוואה עם ביטחונות

ניתן לקחת הלוואה ללא ערבים גם על סכום כסף משמעותי מחברת הביטוח או הפנסיה במידה ואתם מחזיקים בביטוח מנהלים או חיסכון פנסיוני. הדבר נעשה כנגד העמדת ביטחונות בשיעור חלק מהכסף הצבור בחיסכון לחברה המלווה. חשוב לדעת שהלוואה מסוג זה ניתנת בתנאים מעולים ולרוב עדיפה על הלוואה מחברות האשראי או גופים פיננסים פרטיים אחרים.

 

מסלולי הלוואה גמישים

כיום, מרבית הגופים הפיננסים המציעים הלוואה ללא ערבים, נוהגים להציע ללקוחותיהם מגוון מסלולים נוחים, בהתאם לגובה וסוג ההלוואה אותה הם מבקשים. המסלולים השונים נבדלים ביניהם בהתאם לגובה הריבית, סכום ההלוואה, אופן פריסת התשלומים ומספר ההחזרים. היתרון הגדול העומד מאחורי שיטת הלוואה ללא ערבים היא הגמישות היחסית המאפיינת אותה.

 

סיכום הלוואה ללא ערבים

לסיכום הנושא, במאמר זה התמקדנו בנושא של הלוואה ללא ערבים. כיום גופים רבים בהם הבנקים, חברות האשראי, חברות הביטוח והפנסיה, כמו גם גופים פרטיים נוספים מאפשרים לקחת הלוואה ללא ערבים. כל גוף מציע תנאי הלוואה שונים וחשוב להשוות בין ההצעות השונות ולקחת את ההלוואה המשתלמת ביותר. ניתן לפנות לייעוץ כלכלי ולקבל ליווי מקצועי בתהליך.

הלוואות

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך