האם הביטוח מכסה את הטיפול באופטיון

הטיפול במכשיר ה"אופטיון" הפך להיות נפוץ בישראל ובעולם כולו. חולי גליובלסטומה תרים אחר המכשיר המומלץ ואנחנו לא נותרנו אדישים לדבר. המדריך הנוכחי יצא לבדוק האם הביטוחים הרפואיים השונים מכסים את הטיפול וחזרנו עם כל האינפורמציה העדכנית שתאפשר לכם להכין את עצמכם לקראת ההליך. הישארו כאן ותהיו בטוחים שתצאו מומחים בנושא.

 

אופטיון? מה זה?

מכשיר האופטיון  (Optune) הומצא על ידי מומחים שרצו לשנות את חייהם של חולי גליובלסטומה (סרטן המוח). מדובר בעצם במכשיר קל לתפעול שמאט ולעיתים אף עוצר את החלוקה של התאים הסרטניים. מי ששמעו עליו בעבר אך חששו להשתמש בו, וודאי ישמחו לדעת שהוא לא נחשב לפולשני, כך שצריך פשוט להניח את האלקטרודות שלו על הראש. ראוי לציין שהמכשיר קיבל שלושה אישורים חשובים:

  1. אישור CE – האישור האירופאי
  2. אישור (FDA) – האישור האמריקאי
  3. אישור ל משרד הבריאות בישראל

טיפול אופציה

כיסוי ביטוחי לאופטיון –זו האינפורמציה שמצאנו בנושא

שיחות שערכנו עם נציגי חברות הביטוח המוכרות ביותר בישראל גרמו לנו להבין שמדובר בשאלה מורכבת. שכן, לכל מטופל יש ביטוח רפואי מסוג אחר. יש מי שיש להם ביטוח מטעם מקום העבודה, בעוד אחרים ביטחו את עצמם באופן עצמאי. הפוליסות של ביטוחים אלה משתנות מלקוח אחד לאחר, כך שקשה לומר בוודאות אם הביטוח שלכם מכסה את הטיפול במכשיר optune.

 

רוצים לדעת אם תוכלו לקבל החזר מהביטוח? כך תעשו זאת

יצירת קשר עם חברת הביטוח שמחזיקה בפוליסה שלכם, תאפשר לכם לדעת האם תוכלו לקבל החזר במהלך או לאחר הטיפול. אנו ממליצים להימנע מהסקת מסקנות עצמאית לאחר קריאה של פוליסת הביטוח. שכן, שמענו על מקרים של אנשים שפספסו את הפסקה שבה הופיע המידע החיוני אודות ההחזר שהגיע להם בהתאם לחוק.

 

שנת 2020 הביאה בשורה טובה בנושא

אתם וודאי תשמחו לשמוע שהטיפול במכשיר האופטיון נכנס לסל הבריאות אי שם בתחילת שנת 2020. הדבר אפשר לחולים במחלת הגליובלסטומה לקבל סבסוד בטיפול המתקדם. כך שמי שאין ברשותו ביטוח בריאות (מסיבה לא ברורה), יכול לבדוק אם מול הרופא המטפל שלו את הפרטים והעלויות של השימוש במכשיר.

טיפול אופציה

זה השלב שבו תוכלו לקבל את הטיפול באופטיון

הטיפול במכשיר האופטיון יכול להתחיל רק לאחר שיעברו 3 השלבים הבאים של ההליך הרפואי:

  1. אבחנה במחלת הגליובלסטומה
  2. ביצוע הליך ניתוחי שכולל ביופסיה או כריתה
  3. הקרנות וקבלת טיפול כימותרפי

המטופלים יכולים לקבל הפניה מהרופא לקבלת מכשיר האופטיון בסיום השלב השלישי. כך שהם יוכלו לבצע טיפול כימותרפי אחת לחודש ולבצע את הטיפול במכשיר המתקדם בביתם.

 

לסיום

יש כל מיני סוגים של ביטוחים רפואיים. מי שחלו במחלת גליובלסטומה צריכים לפנות אל חברת הביטוח שלהם, כדי לבדוק אם זו מכסה את הטיפול באופטיון. שכן, יש חברות שמכסות את הטיפול, בעוד אחרות מתנערות ממנו.

טיפול אופציה

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »