החזר מס עם אינדיגו פיננסים – עובדים בשבילך

קבלת כספים ישירות מקופת המדינה לחשבון הבנק אפשרית רק אם מתנהלים בצורה מסודרת, מקצועית, מנומקת ומשכנעת. אז איך עושים את זה כשכירים או עצמאיים ולמי אפשר לפנות כדי להגדיל את הסיכוי לקבל החזרי מס? הנה כל התשובותהחזרי מס לשכירים או עצמאיים הם כלי שבו המדינה משתמשת על מנת למלא את החובות שלה כלפי האזרחים.

ברשויות המדינה יוצאים מתוך נקודת הנחה שאם לא יינתנו החזרי מס מן הסוג הזה, הציבור עלול להרגיש מאוכזב ורמת האמון שלו במוסדות תרד. מן הצד השני של המתרס, ניתן לראות כיום יותר ויותר אנשים או בעלי עסקים שמבינים שכדאי להם לפעול אקטיבית לטובת קבלת כספים ישירות מקופת המדינה לחשבון הבנק.

 

אף פעם לא מאוחר!

יש אמנם מגבלות מבחינת פניה רטרואקטיבית אל רשויות המס כדי לקבל החזרי מס, אבל זה לא אומר שההזדמנות הולכת לאיבוד. אם פונים למשל לחברה מקצועית כמו אינדיגו פיננסים יהיה אפשר להשיג יתרונות רבים: לתת לבעלי מקצוע לעבוד בשבילנו ולברר לגבי עוד היבטים של החזרי מס שאולי בכלל לא היינו מודעים לקיומם.

 

איך מקבלים החזרי מס?

האפשרות לקבל החזרי מס זמינה לשכירים ועצמאיים בכל התחום. בשביל להפוך את החזרי המס למציאות, צריך להגיש בקשה מסודרת ולצרף אליה טפסים תומכים. מבחינה פרקטית, ניתן לדרוש החזרי מס בצורה עצמאית או עם חברה מקצועית. ההבדל הוא שהפעולה העצמאית לא בהכרח תתבצע לפי התקנות בחוק, בעוד חברה מקצועית תיקח על עצמה את הטיפול בנושא עד להשלמת התהליך.

 

כמה עולה להשתמש בשירות של בעלי מקצוע?

הטעות הנפוצה גורסת שלא כדאי לפנות אל חברה מקצועית שתתאם עבורנו קבלת החזרי מס כי זה עולה כסף. אז קודם כל, יש לזכור שגם חברה מקצועית לא גובה את הכסף מראש אלא כשכר טרחה מגובה החזרי המס עצמם. אפשר לדעת מראש מה גובה שכר הטרחה וניתן להתאים אותו להיקף הפעילות. בנוסף, גם שכירים וגם עצמאיים יכולים לערב חברה מקצועית כדי לקבל שירות שמגלם בתוכו כבר את הליווי של רואה חשבון מוסמך.

 

כך מגדילים את הסיכוי לקבל החזרי מס גבוהים!

צריך להבין שהמשמעות של התייעצות עם בעלי מקצוע היא הגדלת הסיכוי לקבל את החזרי המס. אז אם משווים בין החזרי מס שאכן מגיעים אל חשבון הבנק שלנו לבין כאלה שרק נותרים על הנייר או בקופות המדינה, מבינים מדוע התייעצות עם חברה מקצועית היא השקעה ולא הוצאה רגילה.

 

מעקב אחר שינויים בתקנות

חברה שעובדת בשביל שנקבל החזרי מס עוקבת אחר שינויים בתקנות. כאשר החברה מעורבת בתהליך, זה אומר שהיא יודעת לאיזה גורמים במשרדי הממשלה לפנות, איזה מסמכים להציג בפניהם ובמידת הצורך גם כיצד לערער על ההחלטות.

החזר מס

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך