היתרונות במקום המגורים שלכם

מצד אחד, כל מי שעובד במדינת ישראל משלם מיסים, וזה נכון בין אם מדובר על אדם שעובד באופן עצמאי ובין אם מדובר על אדם שעובד בתור שכיר. מצד שני, האם אדם שגר ביישוב ספר צריך לשלם כמו אדם שגר בלב תל אביב? או שאולי מגיעים לו החזרי מס? אם גם אתם מתלבטים לגבי העניין הזה כי אתם גרים במקום מרוחק, המאמר הבא בדיוק בשבילכם.

 

איזה ישובים יוכלו לשלם פחות מיסים?

כאמור, זה לא משנה באיזה סוג של עבודה אתם עובדים או באיזו מסגרת אתם עובדים. מה שבטוח זה שאם אתם גרים, לדוגמה, בדימונה, במצפה רמון או במקומות כמו:

  1. אופקים.
  2. תל שבע.
  3. מועצה אזורים רמת נגב.
  4. ירוחם.
  5. כפר ורדים ועוד.

הרי שמגיעים לכם החזרי מס.

 

האם רשות המיסים היא זו שתפנה אליכם כדי לתת לכם את החזרי המס?

כאשר מדברים על החזרי מס בגין תושב יישוב ספר, או על החזרי מס בגין כל סיבה אחרת, אנחנו רואים שלא תמיד רשות המיסים היא זו שתחפש את האזרח שלו היא חייבת כסף. כלומר, אומנם רשות המיסים תחפש אתכם אם אתם תהיו חייבים לה כסף, אך היא לא תתנדב לרדוף אחריכם כדי לתת לכם החזרי מס בגין סיבה כזו או אחרת. מצד שני, זה גם לא אומר שאתם צריכים לוותר על מה שמגיע לכם. אם אתם גרים ביישוב ספר זה אומר שאתם מאוד מרוחקים, ובנוסף, השירותים שאתם מקבלים מהמדינה לרוב יהיו שונים ופחותים. לכן חשוב שתדעו שיש כזה דבר החזרי מס, ואם אתם תהיו אלה שפונים אל רשות המיסים, בדרך המקובלת ותוך הגשת כל הטפסים והמסמכים, אתם תקבלו את המגיע לכם.

 

איך יודעים אם מגיעים לנו החזרי מס?

הבעיה היא, שהרבה פעמים אנשים בכלל לא יודעים שמגיעים להם החזרי מס. זה לא משנה אם העילה לכך היא אזור המגורים, תאונת עבודה, מחלה או כל עילה אחרת, כי מה שבטוח זה שניתן לברר את זכאותכם היום בקלות. זה אומר שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא בסך הכול להיכנס לאתר שיש בו את כל האינפורמציה הנדרשת, ובצורה כזאת תוכלו לברר את הפרטים. מדובר על אתרים מאוד מאובטחים שבסך הכול צריך להכניס אליהם מספר פרטים, והם כבר מבצעים את הבירור עבורכם במהירות. אומנם זה נכון שהרבה פעמים יעבור לא מעט זמן מהרגע שבו תגישו את הבקשה להחזרי מס ועד הרגע שבו תקבלו את מה שמגיע לכם, אבל מצד שני, מה פתאום שתוותרו על כך? יש יתרונות משמעותיים מבחינה כלכלית למגורים במקומות מרוחקים ולכן, אם אתם יכולים ליהנות מהיתרונות האלה ולקבל את המגיע לכם, אין שום סיבה לוותר. הגישו את הבקשה בדרך המקובלת ותראו שלא תצטערו על כך כאשר החזר המס ייכנס ישירות לחשבונכם.

 

מיסים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »