ההשקעה המוצלחת: הכל על השקעה בנדל"ן בדובאי

הבורסות צונחות וגם שוק הנדל"ן בישראל לא נראה כל כך יציב. בגלל כל התהליכים הכלכליים המורכבים שקורים בעולם משקיעים רבים מחפשים את האופציה הבאה להשקעה נבונה. דובאי עמה נחתמו הסכמי שלום לא מזמן היא אופציה מעניינת שכעת פתוחה בפני הישראלים. בואו לקרוא על היתרונות הגדולים של השקעה בדובאי.

 

ביקוש גבוה

שוק הנדל"ן הוא שוק שמושך אליו משקיעים רבים שאינם מעוניינים בהשקעה עם סיכון גבוה במניות. השקעה בנדל"ן מאפשרת השקעה בטוחה יותר עם תשואה קבועה הן משכירות והן מעליית ערך הנכס. כדאיות ההשקעה בנדל"ן מושפעת מקצב עליית המחירים, מחירי השכירות ועוד, פרמטרים אלו נקבעים על בסיס הביקוש לדירות באזור היעד.

בנסיכות דובאי האוכלוסייה מגוונת מאוד והיא רק הולכת וגדלה, התיירות בנסיכות שוקקת ואיכות החיים גבוהה מאוד ורק משתבחת עם השנים. כל היתרונות הללו מביאים משקיעים רבים לרצות להשקיע בנסיכות דבר המתבטא בביקוש גבוה לרכישת דירות.

נדל"ן

רגולציה נוחה

פרמטרים נוספים שעשויים להשפיע על כדאיות ההשקעה בנדל"ן הם עד כמה הרגולציה באזור היעד נוחה ועד כמה נדרשת בירוקרטיה ארוכה ומסורבלת על מנת לרכוש דירה. בדובאי קיימת מערכת רגולטורית נוחה המעודדת משקיעים לבוא ולהשקיע בה.

העיר נחשבת בטוחה ואינה מסוכנת להשקעה מבחינת יציבות חברתית או פוליטית. על פי חוק, קנייה של נדל"ן מותרת גם לאנשים שאינם אזרחי דובאי, מה שאומר שגם אתם יכולים להנות מקנייה חכמה של נדלן בדובאי.

 

ויזת תושב לרוכשי נדל"ן ופטור ממס

אחד היתרונות הנוספים של רכישת נדל"ן בדובאי הם התנאים הנוספים שמוצעים בדובאי לרוכשי נדל"ן. כחלק מהרצון לעודד קניית נדל"ן בדובאי מציעים לרוכשים ויזת תושב. על מנת לזכות בויזת התושב יש להשקיע סכום מינימום מסוים (750 אלף דירהם/מטבע מקומי ופחות מ-50 אחוז משכנתא).

על הנכס להיות נכס פרטי ולא מסחרי ותקופת הויזה נעה בין 3-5 שנים כל עוד אתם ממשיכים להחזיק בנכס. יתרון עצום נוסף הוא הפטור שניתן ממס לרוכשי נדל"ן מה שהופך כל השקעה לכדאית הרבה יותר.

נדל"ן

השכרת נכס בדובאי

אחד היתרונות הבולטים בהשקעה בנדל"ן היא האפשרות להשכיר את הנכס ולזכות בתשואה קבועה על בסיס חודשי. מחירי השכירות בדובאי גבוהים וניתן להשכיר את הדירה גם למטרות תיירות (כפי שעושים בחברת AIRBNB).

ממוצע הרווח על שכירות בדובאי הוא גבוה בהשוואה בין לאומית ועומד על בין 5 ל-6 אחוזים עבור חודש שכירות. באזורי הביקוש גובה השכירות עשוי לעלות אף מעבר לכך.

 

סיכום

השקעה בנדל"ן היא השקעה נבונה במיוחד כאשר השווקים לא יציבים. אנשים רבים רוצים להשקיע דווקא בישראל והיתרונות בכך ברורים אך כעת נפתחה הזדמנות להשקעה שעשויה להניב רווחים גבוהים יותר בדובאי. רגולציה נוחה, ביקוש גבוהה ויציבות פוליטית וחברתית הם רק חלק מהיתרונות של השוק בדובאי שאמור רק להמשיך ולתסוס. אל תפספסו!

נדל"ן

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »