אילו הכנות יש לעשות טרם טיסה לארה"ב

לפני נסיעה למדינה רחוקה כמו ארה"ב יש לבצע כמה וכמה הכנות. לא מדובר רק בהכנות של אריזת מזוודה, דאגה ליעדים והכנה של תשלומים מראש, אלא הכנות גדולות יותר כמו ביטוח מקיף לכל הנוסעים, בדיקה של כרטיסי אשראי שעובדים גם במדינות היעד, וידוא של כל הוויזות והאישורים הקיימים וכן הלאה. אז אילו הכנות יש לעשות טרם טיסה לארה"ב? במאמר זה נסביר לכם. 

 

הכנות לפני טיסה לארצות הברית

בין הזמנת ביטוח נסיעות לארה"ב לבין הוצאת ויזה, יש שלל רב של הכנות שעלינו לוודא שלא שכחנו לבצע. כמו שאנו טסים לכל יעד ומתכננים טיול מיוחד עבורנו, המשפחה והחברים, היינו רוצים שגם הנסיעה לארצות הברית תהיה מושלמת ומסודרת.

 

ויזה

עלינו להתארגן מבעוד מועד עם ויזה, על מנת שלא יעכבו אותנו או יחזירו אותנו בחזרה לארץ. הויזה היא הדבר הגדול והחשוב ביותר לפני הנסיעה לארצות הברית, שכן בלעדיה לא ניתן להיכנס למדינה. על מנת לקבל אישור כניסה לארצות הברית יש לעבור תהליך אישור ויזה שעשוי לקחת כמה חודשים.

תהליך קבלת האשרה מורכב בין היתר מהגשת טפסים, מסמכים, תשלום עבור האגרה וכמובן ראיון בשגרירות ארצות הברית. יש להתחיל את התהליך לפחות שלושה חודשים ממועד הטיסה.

 

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הוא הדבר ששומר עלינו בזמן אמת במהלך החופשה. על מנת לטוס ללא דאגות וללא חששות, עליכם לוודא כי יש לכם ביטוח נסיעות מקיף. ביטוח נסיעות בסיסי אמנם יעזור לכם, אבל אל תשכחו כי ארצות הברית היא המדינה עם המערך הרפואי היקר ביותר בכל העולם.

לכן, רצוי לבצע ביטוח מורחב בנושא הבריאות על מנת שלא תמצאו את עצמכם משלמים אלפי דולרים לטיפול רפואי קל. ביטוח נסיעות לא רק יקל עליכם בענייני בריאות, אלא גם בעניינים אחרים כמו איבוד חפצים בעלי ערך, או לחילופין במהלך ביצוע ספורט אתגרי.

במידה ואתם מבקרים בערים הגדולות, או מעוניינים לנפוש באזורים הרחוקים והמבודדים, עדיין רצוי לבצע את שלושת ההרחבות הללו הקשורות לשירותי בריאות, חפצים יקרי ערך וספורט אתגרי. שימו לב כי חברת הביטוח עשויה לבקש את היסטוריית הבריאות שלכם על מנת להעניק לכם ביטוח ייחודי המותאם עבורכם.

 

הכנת עזרים רפואיים עבורכם

אנשים רבים סובלים מאלרגיות ומחלות שונות מסוימות. לכל אדם קיים הטיפול הרפואי לו הוא נזקק ביום יום או באופן תדיר כשהוא חווה התקף אלרגיה או סוכרת. ודאו כי אתם לוקחים איתכם את כל העזרים הרפואיים שלכם ושלא שכחתם לארוז את התרופות, מזרקים, טיפות עיניים ואף משחות שמרגיעות את עורכם.

במהלך הטיול לא נוכל לדעת במה ניתקל או איזה פרח, חרק, מזון או סתם אוויר לא טוב יגרום לנו לתגובה אלרגית או רפואית חמורה, שאנחנו מכירים על בשרנו ויכולים למנוע מראש.

ביטוח נסיעות לארהב

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »