3 יתרונות בהלוואה מחוץ לבנק

אין ספק שלהגיע למצב שבו חשבון הבנק שלכם מוגדר כמוגבל זה לא מצב נעים.

משמעות הדברים הרבה פעמים היא שיקשו עליכם את ההתנהלות הכלכלית ועלול גם להיות שלא תוכלו לקבל הלוואות שונות בהמשך הדרך.

מה עושים ובאיזה פתרון כדאי לבחור? הלוואה חוץ בנקאית היא הבחירה הנכונה.

 

ניתן לקבל הלוואה ללא ערבים

הרבה פעמים כאשר אנחנו ניגשים לבנק ומבקשים ממנו הלוואה, אנחנו רואים שהוא דורש מאתנו להחתים ערבים. משמעות הדברים היא שאם בגלל סיבה כזו או אחרת לא נוכל להמשיך לשלם את ההחזרים החודשיים שעליהם התחייבו, אותו אדם שחתם עבורנו יהיה זה שיצטרך לשלם במקומנו, וכמובן שאיש לא מעוניין בכך. בנוסף, לא כל אחד מאתנו יוכל למצוא בקלות מישהו שיסכים להיות ערב לו עבור הלוואות שונות ולכן הידיעה שבהלוואה חוץ בנקאית אתם לא צריכים ערבים, היא ידיעה נפלאה.

 

הלוואות שניתנות גם למוגבלים

אם חשבון הבנק שלכם נחשב חשבון מוגבל, אתם בוודאי תוהים לכן תוכלו לפנות וממי בכל זאת תוכלו לקבל את ההלוואה שלה אתם זקוקים. כדאי לדעת: הלוואה למוגבלים יכולה להינתן על ידי גורמים חוץ בנקאיים. במילים אחרות, גם אם הבנק הכריז עליכם כעל מוגבלים וגם אם הוא לא מוכן לתת לכם את ההלוואה שלה אתם זקוקים, הרי שגורמים חוץ בנקאיים כן יסכימו לעזור לכם ולתת לכם את ההלוואה שביקשתם.

 

לא שואלים אתכם עבור מה הכסף מיועד

הרבה פעמים הבנק מרשה לעצמו לשאול את הלקוחות עבור מה הם רוצים את הכסף. האם מדובר על כסף שמיועד לרכישת רכב חדש? האם מדובר על כסף שמיועד ללימודים או לכל מטרה אחרת. לעומת זאת, כאשר מדברים על הלוואה שניתנת ממקור מחוץ לבנק, לא שואלים אתכם למה אתם רוצים את הכסף. זה עניין שלכם וכל מה שידרשו מכם זה להבין איך אתם עומדים להחזיר את הכסף ולהתחייב על ריבית מסוימת.

 

שימו לב לאיזה מקור חוץ בנקאי אתם פונים

חשוב לדעת שיש לא מעט גורמים חוץ בנקאיים שביניהם אתם יכולים לבחור ולכן בהחלט יש מקום לעצור ולבדוק אל מי אתם פונים. נסו לברר מזה כמה שנים קיים אותו גורם חוץ בנקאי? ובעיקר, מהם התנאים שבהם תוכלו לקבל את ההלוואה שאתם מבקשים. חשוב מאוד להבין ולזכור שבסופו של דבר כל הלוואה צריך להחזיר ולכן, אם אתם יכולים לבחור גורם שיציע לכם תנאי החזר טובים ונוחים, זה רצוי. נסו לברר גם מה חושבים לקוחות אחרים על אותו גורם חוץ בנקאי ועל ההלוואות שהוא מציע. כך תגלו שיש גורמים שנותנים את ההלוואה הרבה יותר מהר לעומת אחרים, ואם אתם בלחץ, כדי לפנות אל מי שפועל הכי מהר שאפשר. זה לא במקרה שהרבה אנשים פונים לקבל הלוואות מגורמים חוץ בנקאיים וגם לכם שווה לבדוק זאת בעת הצורך.

 

שטרות

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »