מה התשואה שניתן להרוויח מנכס ביוון?

רכישה של נכס ביוון יכולה להניב רווח נאה, בדמות תשואה גבוהה. במאמר הבא נבין לעומק מהי העלות של רכישת נכס באי, מהי התשואה שניתן להרוויח ומהם השלבים הנדרשים לצורך רכישת נכס.

נכס ביוון – השקעת נדל"ן בעלת פוטנציאל גבוה במיוחד

משקיעי נדל"ן נוטים לבצע השקעת נדל"ן על בסיס פוטנציאל התשואה. במדינת ישראל, לאור מחירי הדיור הגבוהים וכן המיסים אשר מוטלים על משקיעי נדל"ן, ניתן לראות קיפאון משמעותי בשוק הנובע מהיצע נמוך של דירות ותשואה נמוכה יחסית בערים רבות בישראל. משום כך, משקיעי נדל"ן בפעם הראשונה או השנייה מעדיפים לבצע רכישה של נכס נדל"ן בחו"ל, כתוצאה מהתשואה הגבוה המתקבלת אשר יכולה להגיע במקרים מסוימים גם למספרים דו ספרתיים. יתרה מכך, רכישת נדל"ן ביוון מהווה הזדמנות יוצאת דופן, וזאת בשל מחירים נמוכים של נכסי נדל"ן למגורים או משרדים בערים מרכזיות באי, כפי שנסביר כעת בהמשך המאמר.

מבנה למכירה

כמה עולה נכס ביוון ומהי התשואה שניתן להרוויח?

האי היווני הוא כר פורה למשקיעי נדל"ן, זאת לאור מחירים נמוכים מאוד של נכסי נדל"ן הממוקמים ב"פריים לוקיישן" – סמוך לים, מרכזי תרבות, בילוי ועסקים. הערים המבוקשות לרכישה של נכס נדל"ן הן סלוניקי, פיראוס, מיקונוס ועיר הבירה אתונה. תשואה היא למעשה שורת הרווח המתקבלת כתוצאה מרכישה של נכס נדל"ן, וביוון מדובר בתשואה המתחילה ב 7% ואף יותר, במידה והנכס עבר שיפוץ. נושא השיפוץ הינו חיוני בתחום הנדל"ן ובאי בפרט, וזאת משום שרוב נכסי הנדל"ן באי הינם נכסים ישנים אשר נבנו במאה הקודמת. משום כך, נדרש מצד משקיעי הנדל"ן לבצע התאמות ושיפוץ, כאשר גובה השיפוץ יכול להתחיל באלפי יורו ולהאמיר עד לעשרות אלפים, תלוי בהיקף השיפוץ. עם זאת, רכישת נדל"ן וספציפית ביוון היא אופטימאלית, וזאת בשל שיטת מיסוי מקלה במיוחד בעבור משקיעי נדל"ן. בנוסף, ניתן להגדיל את התשואה כתוצאה מהשכרת הנכס לטווח הקצר בעבור תיירים, ובכך להגדיל את התשואה פי שלוש ואפילו ארבע, תלוי לוקיישן.

רכישת נכס ביוון – מהם השלבים?

רכישת נכס ביוון היא פשוטה יחסית ביחס למדינות אחרות, וזאת בשל העובדה כי על משקיע הנדל"ן לפתוח חשבון בנק על שמו, לקבל ליווי בקנאי מבנק ביוון ולהתחיל בתהליך הרכישה. יחד עם זאת, מדובר בתהליך מורכב בעבור ישראלים בשל הבדלי השפה ואיתור נכסים מניבים, ועל כן מומלץ ליצור קשר עם חברה המתמחה בתחום הנדל"ן ביוון, ובפרט השקעות נדל"ן בפיראוס אשר נחשבת להשקעה אולטימטיבית בעבור משקיעי נדל"ן המעוניינים לקבל תשואה בגובה של 8%-5% ואף יותר, כאשר ההון הראשוני הנדרש לצורך השקעה נמוך באופן משמעותי מערים אחרות. לקבלת פרטים נוספים, היכנסו לאתר של חברת נדל"ן יוון המתמחה בליווי משקיעי נדל"ן החולמים לרכוש נכס ולקבל תשואה נאה במשך שנים.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »