כמה טיפים למשקיע הצעיר בחו"ל

מעוניין להשקיע בנכס נדל"ן בחו"ל? המומחים של נדל"ן גרמניה, החברה המובילה כיום בענף מציגים לכם את המדריך המלא להשקעת נדל"ן משתלמת.

השקעת נדל"ן – מאות ישראלים כבר עשו זאת, למה לא גם אתה?

ענף הנדל"ן נחשב מאז ומתמיד לענף יציב מאוד, אשר מניב למשקיעים תשואות נאות וגבוהות. אולם, בשל מהלכים רגולטורים של ממשלת ישראל, אשר מבריחים משקיעים בשל מיסים גבוהים מאוד. לכן, אנו עדים לכך שכיום יותר ויותר משקיעים, גם חבר'ה צעירים אשר מעולם לא ביצעו השקעה מסוג זה מעוניינים לבדוק את אפיק השקעת הנדל"ן בחו"ל, ובפרט בגרמניה, מדינה מפותחת וחזקה אשר מאפשרת לבצע רכישה של נכס נדל"ן במחיר משתלם ואף במימון של בנק גרמני. עם זאת, אנו עדים ללא מעט מקרים בהם ישראלים "נעקצו" ע"י נוכלים שהתחזו למומחים בתחום, ועל כן המומחים של חברת נדל"ן גרמניה, החברה המובילה כיום בישראל בענף ביצוע השקעות נדל"ן בחו"ל מציגים לכם את המדריך להשקעת נדל"ן, כך שגם אתה תוכל להצטרף למאות הישראלים שכבר רכשו נכס נדל"ן בחו"ל:

בית גדול

  • לוקיישן, לוקיישן, לוקיישן על מנת לבצע רכישת נדל"ן בחו"ל ישנה חשיבות רבה לבדיקה של האזור בו ממקום הנכס הפוטנציאלי. למיקום מרכיב משמעותי ביותר, זאת לאור העובדה כי כמו בישראל – ככל שהאזור מבוקש יותר, כך סביר להניח שלא תישארו עם נכס ללא דיירים. לכן, בדקו היטב כי הנכס אותו אתם מעוניינים לרכוש נמצא במיקום טוב ובסמוך למקומות בילוי, מרכזי תרבות כמו גם תחבורה ציבורית.
  • חברת ניהול בדקו כי במעמד הרכישה תוכלו לקבל גם חברת ניהול, אשר תנהל את הנכס בהיעדרכם.
  • ליווי משפטי תהליך של רכישת נדל"ן בחו"ל הוא תהליך מורכב אשר דורש התערבות של עורך דין אשר מתמחה בתחום. על כן, בדקו היטב כי אתם מלווים לכל אורך התהליך עם עו"ד אשר יתריע בפניכם לגבי סייגים שיש בחוזה, כמו גם יהווה ערבון אל מול הבנק.
  • ליווי בנקאי על מנת לבצע תהליך רכישת נדל"ן בחו"ל חשוב שתעבדו ביחד עם בנק מכובד ורשמי, וזאת על מנת לבדוק אפשרויות מימון. כפי שמסבירים בחברת נדל"ן גרמניה, ניתן לקבל מימון מבנק גרמני אשר מגיע לעד 90%.
  • חברה מקצועית רכישה של נכס נדל"ן היא לא מטלה פשוטה, ודרוש לה ניסיון כמו גם היכרות עם הנפשות הפועלות – בין אם זה הבנקים, נציגי העיר והמדינה וכו'. לכן, בדקו כי אתם עובדים רק עם חברה מקצועית אשר תשקף לכם בצורה הטובה ביותר את התשואה אותה תקבלו, כמו גם תעניק ליווי מקצועי לכל אורך הדרך, שירות אותו מציעה חברת נדל"ן גרמניה. למידע נוסף וקריאה של רשימת טיפים מומלצים נוספים למשקיע בנדל"ן בחוץ לארץ, היכנסו לאתר הרשמי בכתובת https://nadlan-germany.co.il.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך