איך משקיעים בנדל"ן בישראל היום? האם זה אפשרי?

השקעה בנדל״ן בישראל היא אחת ההשקעות הבטוחות והמוצלחות ביותר שתוכלו לעשות. כמובן שיש ללמוד את השוק ואת האופציות שהוא מציע בצורה מקיפה ועמוקה ולהתייעץ עם אנשי המקצוע המובילים בתחום. ישנן דרכים רבות להשקיע בנדל״ן בישראל ועל מנת לדעת מה הדרך הנכונה עבורכם עליכם להכיר את הדרכים השונות. באופן כללי שוק הנדל״ן בכל השנים האחרונות ממשיך לעלות ולעלות ובתקופות שאינו עולה הוא שומר על יציבות.

להשקעה בנדל״ן יש כמה צדדים חיובים אך לצידם גם שליליים שצריך לקחת בחשבון לפני לקיחת ההחלטה.

 

הצדדים החיוביים

  • ערך הנכס – לרוב ערך הנכס לא יורד אלא רק עולה במרוצת השנים.
  • שכר הדירה – ניתן להחזיר את המשכנתא או ההלוואה באמצעות שכר הדירה הנכנס כל חודש –כך שהשקעה עם תשואה גבוהה תהיה כמובן, אידאלית.
  • הלוואה משתלמת – הלוואה לצורך רכישת דירה היא ההלוואה הכי משתלמת במשק כיום. יש לקחת הלוואה בתנאים טובים. כיום רוב הבנקים בישראל מציעים תנאי משכנתא כאלה ואחרים הקשורים לזמן החזרת הלוואה, הצמדה למדדים השונים ועוד. כדי לדעת איזה בנק יציע לכם את התנאים הכי טובים עליכם לקחת את הייעוץ הטוב ביותר שתוכלו למצוא בשוק לפרטים נוספים הקליקו כאן isratop.co.il/

 

הצדדים השליליים

  • עבודה – בעלות על נכס פירושה לדאוג לנכס. השקעה בנדל״ן יכולה להיות השקעה מאד מניבה אך יש לדעת שהחזקת נכס דורשת עבודה. לעיתים מתקלקל משהו או שעולה בעיה אחרת הקשורה לדירה, לכן לפעמים תצטרכו ״לעבוד״ בהשקעה שלכם או לשלם לחברה לאחזקת נכסים. למרות זאת עדיין השקעה חכמה בנדל״ן מניב תהיה בעלת תשואה גבוהה ומשתלמת.

 

איך עושים את זה בפועל?

  1. הלוואה או הון עצמי? –  קודם כל עליכם לעשות סקירה מקיפה וחכמה של ההון שלכם, ההכנסות שלכם והנכסים שלכם אם יש כאלה. מתוך הנתונים האלה תוכלו לדעת האם אתם יכולים להשקיע עם ההון העצמי הקיים או תרצו לקחת הלוואה על מנת לרכוש נכס להשקעה. כך תוכלו להגדיר את המטרות שלכם ביחס למה ריאלי עבורכם.
  2. סוג הנכס –אחרי שתבינו את היכולות שלכם תדרשו לשאלה איזה מין סוג נכס אתם קונים? דירה מקבלן? דירה הזקוקה לשיפוץ וכדומה.
  3. מיקום הנכס –הדבר הכי חשוב ברכישת נכס הוא להבין מה התשואה של הנכס. תוכלו ללמוד את הנתונים האלה לפי מיקום הנכס וחקר שוק לפני רכישתו – מה השכירות הממוצעת המשולמת באיזור? מה טווח מחירי הדירות באיזור? ניתן לעשות סקר שוק קטן כדי להתחיל להבין את המצב דרך הרשתות החברתיות או אתרים כגון יד יחד עם זאת מומלץ להתייעץ עם אנשי מקצוע מנוסים שמכירים את השטח וידעו לנתח את הנתונים בצורה מדויקת.
  4. חיפוש נכס –חיפוש נכס מתאים להשקעה הינה עבודה מורכבת. צריך להשקיע הרבה ולחקור היטב את השוק על מנת למצוא נכסים טובים ולהבין את הפוטנציאל הגלום בהם.

את כל הדברים האלה מומלץ לבצע עם חברת נדל״ן מקצועית, מנוסה ובעלת מוניטין מצוין.

לסיכום, זה בהחלט אפשרי ואף מומלץ להשקיע בשוק הנדל״ן בארץ. זו אחת ההשקעות הבטוחות ביותר. נכון, יש להשקיע עבודה וגם לבחור בחוכמה את האנשים איתם תעבדו אך זו יכולה להיות השקעה מאד משתלמת.

הצדדים החיוביים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »