לייקים רבים באינסטגרם יקדמו לכם את העסק – רוצים לדעת איך עושים את זה ?

אין אדם בכדור הארץ שלא משתמש באינטרנט בשביל לקבל ידע בכל תחום – קניות, שירותי בריאות, ידע כללי ועוד.

ישנן דרכים שונות לפרסום באינטרנט, אחת הדרכים היא שיווק ברשתות החברתיות – פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

היתרון המשמעותי של פרסום ברשת חברתית הוא הוויראליות של הפרסום – מודעה ברשת חברתית מועברת מחבר לחבר ומגיעה ללקוחות פוטנציאלים רבים.

אם אתם רוצים לחשוף את העסק שלכם לכמה שיותר אנשים – רשת חברתית זו הדרך הבטוחה ביותר.

 

לאינסטגרם חוקים משלו

רשת חברתית זו נועדה לשם הנאה והזדהות חברתית – אנשים מעלים תמונות של עצמם ומסתכלים בתמונות של אחרים. התמונות המועלות מביאות משהו אישי עם אמירה שיכולה לגעת בכל אחד, למשל –  אנשים מפורסמים יביאו את שגרת החיים הפשוטה שלהם כדי לגעת במעריצים. אופי הפרסום באינסטגרם צריך להתאים לאופי של הרשת הזו . חשוב לציין שגולשי האינסטגרם לא רוצים לקרוא מודעות פרסומיות ולא מעוניינים שידחפו להם מוצרים שונים – עליכם לעשות זאת באלגנטיות.

 

קניית לייקים

יש חברות שמציעות לבצע קניית לייקים באינסטגרם כדי להפוך את הדף שלכם לפופולרי. מומלץ מאוד להשתמש בכלי הזה כיוון שגולשים נמשכים לפרופיל עם הרבה עוקבים ולייקים. חשוב לשים לב לקנות לייקים מחברה אמינה כדי שהלייקים יהיו אמתיים.

 

העלו תמונות שמושכות את העין

אחרי שפותחים פרופיל יש לנסות להסב את תשומת הלב של הגולשים. איך עושים את זה ? הופכים את הפרופיל שלכם לחי ובועט – העלו 10 פוסטים, העלו תמונות מסקרנות ואסתטיות וניתן גם לשים סרטוני וידאו שאורכם לא עולה על דקה.

 

תיצרו מתח בקרב הגולשים

האינסטגרם מלא בפוסטים שמחים ועליזים שהגולשים מאסו בהם. בשביל להשיג ליקיים רבים אתם צריכים להביא משהו יוצא דופן, למשל יצור מתח וסקרנות. אם אתם מנהלים פרופיל של עסק תוכלו להעלות תמונה של מוצר איכותי עם האמרה " בקרוב" – כך תיצרו רצון בקרב הגולשים לבדוק מתי המוצר יהיה נגיש. זוהי רק דוגמה, הניחו לדמיון שלכם להמריא ותיצרו מודעות ייחודיות !

 

הפכו את הגולשים לפעילים

גולשי האינסטגרם מחפשים ריגושים, הם רגילים לצפות במודעות יפות, אך הם יופתעו אם משהו יציע להם להשתתף בתחרות או משחק מסוים. אם תרצו לקדם את העסק שלכם תוכלו לנסות להפוך את הגולשים לפעילים, למשל – פתחו בתחרות העלאת תמונות שקשורות לעסק שלכם והציעו פרס למנצח. כמו כן, תוכלו לתת לגולשים לדרג את התמונות – כך הם יחליטו על המנצח ולא יבואו בתלונות אליכם.

 

לסיום

פרסום באינסטגרם דורש מיומנויות רבות, אם אתם רוצים יעוץ בתחום תוכלו לפנות לחברות רבות שמציעות שירות בתחום זה. זכרו את הטיפים המשמעותיים – תהיו מקוריים, הפעילו את הגולשים ותעלו תמונות שמושכות תשומת לב. בהצלחה !

 

קופסא עם לייקים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »