למה חשוב לעשות בדק בית לאינסטלציה וחשמל

בדק בית הוא תהליך בדיקה מקיף ומעמיק לבדיקת דירה, הן לפני קבלת מפתח מקבלן והן לפני רכישת דירה מיד שנייה.

בשני המקרים, היכולת שלכם לדעת מהו טיב הדירה אותה אתם רוכשים והאם קיימים בה פגמים וליקויים בהם אינכם יכולים להבחין בעין בלתי מזוינת, היא מוגבלת ביותר.

מרבית הליקויים סמויים מהעין.

הדבר נכון במיוחד כאשר מדובר במערכות החשמל והאינסטלציה.

בפסקאות הקרובות נבחן את החשיבות של ביצוע בדק בית למערכות החשמל והאינסטלציה.

 

מי עושה בדק בית?

השאלה הראשונה אותה שואלים את עצמם מי שצריכים לבצע בדיקת בדק בית היא מי מבצע בדיקה מעין זו. הרי מרבית האנשים לא נדרשים לבצע בדיקה שכזו יותר מפעם אחת בחיים. לכן, ישנה חשיבות רבה להמלצות על חברת בדק בית אמינה ואיכותית. איתור של חברת בדק בית המלצות היא בהחלט לא משימה קלה ויש למצוא את החברה אשר תספק לכם את המחירים הטובים ביותר אך חשוב מכל – באיכות הטובה ביותר.

 

רק אצל המקצוענים

ההמלצות על חברת בדק הבית מטרתן להוביל אתכם לחברה אשר תבצע בדק בית מקצועי שיספק לכם את מלוא המידע על הדירה אותה אתם קונים. בדיקה שאינה איכותית ומקיפה מספיק עשויה להסב יותר נזק מתועלת. בדק הבית מתבצע בתקופה שלפני החתימה על החוזה ובזמן בו תוכלו לקיים משא ומתן ודין ודברים מול המוכר. אם בדק הבית שתבצעו לא יהיה מקצועי מספיק ולא יעלה על מלוא הליקויים תמצאו את עצמכם עם דירה שאינכם שמחים בה ושאין לכם למי לבוא בתלונות אלא לטפל בליקויים בעצמכם.

 

מערכות אינסטלציה וחשמל

המערכות הכי חשובות עליהן יש לבצע בדיקה מקצועית באמצעות מכשור מתאים הן מערכות החשמל והאינסטלציה. אלו המערכות אשר נסתרות מן העין ואין לנו כל אפשרות לדעת ולהבין האם יש בהן תקלה עד שהיא משפיעה באופן חריף על חיינו. מצב בו ישנה דליפה במערכת האינסטלציה אשר מובילה לרטיבות בקיר הוא מצב חמור שניתן להימנע ממנו. כך גם מצב בו מערכת החשמל היא בעלת פגם המוביל לתקלות חוזרות ונשנות. באמצעות מכשור מתאים ניתן לאתר את התקלות האלה לפני שהן הופכות לחריפות.

 

סוג הפגמים

תקלות במערכת האינסטלציה יכולות להיות אטימה לקויה, מידות לא תקניות, בעיות בלחץ המים (חזק/חלש), נזילות בדוד או הניאגרה. תקלות במערכת החשמל יכולות להיות לוחות חשמל לא תקניים, תשתיות חשמל ישנות, שקעים לא מעוגנים, התקנת צנרת חשמל לא ישר.

 

לסיכום – לכו רק על בדיקה מקצועית

בסיכומו של עניין מובן כי בדק בית חייב להתבצע באופן מקצועי ובאמצעות המכשור מתקדם ומתאים. ללא בדיקה שכזו תוכלו למצוא את עצמכם לאחר תקופת בדק הבית ניצבים מול שוקת שבורה ומוכרחים לתקן את התקלות בעצמכם מבלי שתהיה לכם אפשרות לפנות לקבלן או למוכר. לכן, אל תתפשרו ובחרו בבדיקה מקצועית איכותית ואמינה.

צנרת ביתית

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »