מהו ערך הזהב לעומת הקריפטו הוירטואלי?

בתקופה האחרונה אנו עדים להתעניינות רבה בערך הזהב ובערכו של הקריפטו שידוע כמטבע וירטואלי. מצב זה גרם לנו להבין כי עלינו לבדוק את העניין באופן מעמיק ולחזור עם מסקנות שיאפשרו למתעניינים להבין מה התשובה לשאלה זו. אנו מזמינים אתכם להישאר אתנו ולגלות את הערכים השונים, כדי שתוכלו לדעת במה כדאי לכם להשקיע.

 

בואו נתחיל מההתחלה ונציג את ערך הקריפטו

רבים מכנים את הקריפטו כ- ה"הזהב החדש". מי שמכיר בקריפטו מקרוב, יודע שבשנה האחרונה המטבע הדיגיטלי חווה תנודות גדולות מאוד בעקבות מגבלות של הממשל הסיני ומצב רוחו המשתנה של אילון מאסק.  בירור שערכנו טרם כתיבת מדריך זה העלה כי הערך של מטבעות הקריפטו משתנה מיום ליום. מדובר בעובדה שחשוב להכיר בה, מכיוון שהתנודות הללו משפיעות בסופו של דבר עליכם, המשקיעים הפוטנציאליים.

אונקיית זהב

זהו ערך הזהב

ערך הזהב נחשב לקל יותר למעקב לעומת ערך המטבע הווירטואלי. בירור קצר בנושא העלה כי המחיר של אונקיית זהב היום עומד על כ – 2,027.35 דולר. ראוי לציין כי גם כאן נערכים שינויים, אך הם באים לידי ביטוי באופן מינורי ביחס לערך הקריפטו.

 

במה כדאי להשקיע מבין השניים?

אם קראתם בעיון רב את המידע שנכתב לעיל, אתם וודאי מבינים שעדיף להשקיע בזהב, משום שמדובר בהשקעה יציבה יחסית שאינה מעמידה אתכם בסיכון. מי שעוקבים אחר ערך הזהב בשנים האחרונות יודעים כי לא התקיימו שינויים מהותיים לאורך הזמן. כך שזהו נחשב לאפיק השקעה נוח למדי שרבים ממליצים עליו.

 

רוצים להשקיע ולא יודעים מאיפה להתחיל? יש לנו טיפ עבורכם

אם אתם מוצאים את עצמכם תרים אחר אינפורמציה חיונית כמו ערך הזהב לעומת הקריפטו, עליכם לדעת שמדובר בבזבוז זמן. שכן, יש מי שישמחו לעמוד לצידכם לאורך ההליך. מדובר במומחים בתחום ההשקעות שיוכלו לבדוק את הערך של השניים ולבחור יחד אתכם את האפשרות המתאימה ביותר.

אונקיית זהב

כך תסתייעו בגורם מקצועי מוסמך

הסתייעות בגורם מקצועי שהוסמך לתחום הסחר בזהב ובקריפטו מצריכה בירור מעמיק. שכן, אתם צריכים להיות בטוחים ב – 100% שבחרתם במקצוען שמכיר את התחום כמו את כף ידו. אנו מציעים לכם לערוך בירור באמצעות הרשת שתאפשר לכם להגיע אל גורם מקצועי מוסמך ומומלץ. הרי יש משקיעים רבים שהגיעו למקום שבו הם נמצאים כעת בזכות גורמים מקצועיים מוסמכים. פנו אליהם באמצעות אחד הערוצים הבאים ותקבלו את ההמלצות שדרושות לכם:

  • קבוצות פייסבוק
  • פורומים עסקיים
  • פורומים שעוסקים בתחום הפיננסי וההשקעות

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שהציג בפניכם את ערך הזהב לעומת הקריפטו הוויראטואלי. בשלב זה אתם מבינים מדוע ערכנו את ההשוואה בין השניים, כך שנותר לכם רק לבדוק איזו השקעה היא המתאימה לכם ביותר. נאחל לכם שתבצעו את הבחירה הנכונה ביותר ושתצאו מורווחים.

אונקיית זהב

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »