מה הוא הליך איחוד הלוואות ומי מתאים לו?

מעל חמישים אחוז מהציבור הישראלי מתקשה לסגור את החודש. מסיבה זו אנשים לוקחים הלוואות. הביעה היא שלכל הלוואה יש מועד פירעון ואם לקחתם הלוואה, יום ההחזר עלול להגיע ואם לא נעשה שינוי אמיתי בכלכלת הבית, גם אותו יהיה קשה להחזיר. אנשים רבים מדווחים שהם מרגישים טובעים בים ההלוואות.

כל חברה פיננסית ממוצעת מציעה הלוואות קטנות בריביות אטרקטיביות. הבעיה היא שרבים אל מודעים שבנטילת הלוואה ללא מחשבה הם לוקחים על עצמם התחייבות נוספת והם בעצם כורים לעצמם בור עמוק יותר. איחוד הלוואות בא להקל על ההתמודדות עם ים של הלוואות. מוזמנים להכיר את הפתרון היעיל.

 

למה צריך איחוד הלוואות?

ברגע שיש לאדם ממוצע מספר הלוואות על שמו, הוא מוצא את עצמו מחויב להחזיר מידי חודש הלוואות שונות המסתכמות בהחזר חודשי גבוה. להחזר הלוואה אחת הוא מחזיר "רק" 700 ₪ מידי חודש, להלוואה אחרת הוא מחזיר 1000 ₪ מידי חודש ולעוד מספר הלוואות הוא מחזיר סכומים דומים שרק נראים כקטנים.

אם אתם נמצאים במצב הזה, אתם וודאי מבינים את המשמעות של הסכום המסתכם אליו עלולים להגיע החזרי ההלוואות. יכולת ההחזר של כל אחד מאיתנו מוגבלת. וגם אם חשבתי שאני יכול לעמוד בהחזר של 700 ₪ לחודש, הרי שכל החזר חודשי מצטרף לחברו וכך גובה ההחזר הופך למאיים ומעיק. במצב כזה איחוד הלוואות הוא פתרון שנותן מענה לסחרחורת הכלכלית הזו.

 

מה זה איחוד הלוואות?

באמצעות איחוד הלוואות נלקחת הלוואה אחת גדולה, בעלת ריביות משתלמות ותנאים נוחים, באמצעותה בעל ההלוואות מסלק את כל ההלוואות האחרות הקיימות. הוא נשאר רק עם ההלוואה האחרונה שנלקחה למטרת איחוד הלוואות. בצורה כזו בעל ההלוואה מרוויח החזר חודשי שפוי ומותאם אישית לצרכים האישיים שלו.

 

למי מתאים הליך איחוד הלוואות?

חשוב לדעת כי לא לכל אחד יתאים לקחת הלוואה לאיחוד הלוואות ולא לכל אחד העניין ישתלם פיננסית. אם אתם מתכננים לקחת הלוואה לאיחוד הלוואות, אך אתם לא מתכננים לבצע שינוי כלכלי משמעותי בהתנהלות הפיננסית שלכם, אף אחד לא מבטיח שחודש הבא כאשר תתקשו לעמוד במסגרת התקציב, לא תתפתו לעוד הלוואות העלולות להקשות מעליכם את ההתנהלות הכלכלית.

לקיחת הלוואה לאיחוד הלוואות חייבת להיעשות בליווי של יועץ מומחה שידע לכוון את בעל ההלוואות להלוואה המתאימה ביותר עבורו. הוא יפנה את הלווה לקבלת כלים מעשיים להתנהלות כלכלית נבונה ובכך הוא יחזק את התשתית הכלכלית באמצעות נטילת ההלוואה לאיחוד הלוואות.

 

לסיכום

הלוואה לאיחוד הלוואה היא הלוואה האחרית לשיפור איכות חייהם הכלכלית של ישראלים רבים. אך יחד עם זאת חשוב לדעת כי כאשר מבצעים הליך איחוד הלוואות חשוב להיעזר באיש מקצוע מומחה בתחום שיכוון את הלווים למציאת פתרון אמיתי לקשיי ההתנהלות הכלכלית שלהם.

לְהַלווֹת,

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך