מה לומדים יועצי משכנתאות?

אם אתם מתעניין בעסקי הנדל"ן, אתם עשויים לשקול קריירה כיועץ משכנתאות. יועצי משכנתאות נותנים ייעוץ ללקוחותיהם לגבי משכנתאות. הם גם עוזרים להם למצוא ולהגיש בקשה לקבלת ההלוואה המתאימה ביותר שתתאים לנסיבות שלהם. כיועץ משכנתאות, תצטרכו להיות מסוגלים לנתח את סוגי המשכנתאות השונות המוצעות ולהסביר ללקוחות את החסרונות והיתרונות שלהן באופן פשוט ומובן גם עבור אנשים שלא בקיאים בשפה של העולם הפיננסי. מה שיכול להיות מאתגר הוא גם מתגמל מאוד. קחו בחשבון את ההרגשה של לעזור ללקוחות שלכם להגשים את החלום שלהם ולעבור לבית החדש שלהם. להיות יועץ משכנתאות היא דרך מצוינת להכיר אנשים חדשים ולבנות את הכישורים המקצועיים שלכם. אז אם אתם אוהבים לעזור לאנשים, התחילו עם קורס ייעוץ משכנתאות בצפון.

לימודים

 

האם מתאים לכם להיות יועצי משכנתאות?

לא משנה מה קורה במשק, יועצי משכנתאות תמיד מבוקשים. רכישת נכס היא מחויבות גדולה ולכן אנשים ועסקים רוצים לוודא שהם בוחרים את המשכנתא הטובה ביותר עבור הצרכים האישיים שלהם. זה אומר שהם יבקשו ייעוץ של איש מקצוע, והמקצוען הזה יכול להיות אתם. ייעוץ משכנתאות הוא קריירה מתגמלת ביותר בעלת יתרונות רבים כמו:

  •       כניסה לתחום הנדל"ן עם פוטנציאל השתכרות גבוה
  •       שירותיו של יועץ משכנתאות מבוקש כל הזמן
  •       הכישורים והידע שלכם באמת יעזרו לאחרים
  •       אתם תוכלו לבחור בין עבודה כשכירים בתוך חברה או לצאת לדרך עצמאית

כיתת לימוד

 

אילו כישורים אתם צריכים כדי להיות יועצי משכנתאות?

ברגע שתהיו יועצי משכנתאות בפועל אתם רשאים על פי חוק להציע ייעוץ משכנתא. עם זאת, חשוב גם שתפתחו את מספר כישורים שיהיו חיוניים בתפקידכם החדש. הלקוחות שלכם יגיעו אליכם לייעוץ מקצועי ויסתמכו על חוות דעתכם המקצועיות. לקוחות רבים מוצאים את עולם המשכנתאות מבלבל ומרתיע, אך כישורי הטיפול בלקוחות וההתלהבות שלכם יעזרו להם לסמוך על שיקול דעתכם המקצועי. העצה שתיתנו ללקוח אחד לא תמיד יתאים לאחרת. אתם צריכים להיות מוכנים להקשיב לכל מצב ולהבין את הדרישות הייחודיות של הלקוח שלכם. זה יאפשר לכם להציע ייעוץ משכנתא רלוונטי, מותאם וטוב יותר, שיביא ללקוחות מרוצים בכל פעם מחדש. יועצי משכנתאות מחזיקים בעמדה של אחריות אמיתית וצריכים לגשת לעבודתם בגישה יסודית וזהירה. חשוב לדייק בחישובים כדי שהעצה שלכם תהיה נכונה. לא כל אחד בנוי לעבודת ייעוץ, אבל בזכות הליווי המקצועי של מכללת אורין שפלטר אתם תוכלו להשתלב בתחום ייעוץ משכנתאות בקלות.

על מנת להפוך ליועצי משכנתאות, עליכם לעבור הסמכה מקצועי על ידי מכללת אורין שפלטר וטובי המרצים בתחום הפיננסים, כדי לקבל תעודה משולבת של יועצי משכנתאות ומגייסי אשראי, אשר מקנה לכם את האישור להיות יועצים ולהגיש מסמכים ובקשות מול הבנקים השונים.

כדי להתחיל את לימודי קורס ייעוץ משכנתא אתם לא צריכים שום ניסיון קודם במגזר השירותים הפיננסיים. את כל המידע והכלים הנדרשים אתם תקבלי מטובי המרצים של מכללת אורין שפלטר. הלימודים יעברו בעזרת הרצאות פרונטליות, תרגילים, סימולציות, דיונים, סדנאות והדרכות. כמו כן, תוכלו להשתמש במחשבוני משכנתא והלוואות גם לאחר סיום לימודים.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »