מיקור חוץ בחברת סטארט אפ

מיקור חוץ זוהי שיטת העסקה, שאמנם מלווה אותנו לא מעט שנים – אך בשנים האחרונות החלה לצבור תנופה של ממש. חברות רבות בוחרות להשתמש במודל של מיקור חוץ, בשל היתרונות הרבים שהוא מעניק והעלויות שהוא חוסך לחברה. אז מה פירוש שיטת העסקה זו, וכיצד היא תוכל לסייע לכם בייעול חברת הסטארט אפ שלכם?

 

מהי שיטת מיקור חוץ?

מיקור חוץ (outsourcing) זוהי שיטת ניהול והעסקה, שבעצם מעבירה את הניהול השוטף של פרויקט מסוים שמתנהל בחברה – לאחריותה של חברה חיצונית. החברה החיצונית היא שאחראית על גיוס העובדים, על תשלום המשכורות לעובדים ועל שמירה על זכויותיהם ורווחתם, על התקציבים שמוקצים לצורך הפרויקט ועוד.

 

אילו יתרונות תוכלו להפיק בשימוש במיקור חוץ?

אפשרות להתרכז רק בליבת העבודה

שיטת העסקה זו תוכל להוריד מחברת הסטארט אפ את כל הצורך להתעסק ב"שוליים" של העבודה (גיוס העובדים, שמירה על רווחתם, הוצאת משכורות, שיווק ועוד). כך תוכלו להתרכז אך ורק בעבודה שלכם, להפנות את כל המאמצים והמשאבים לליבת העבודה – כך שהתוצר שיצא יהיה האיכותי ביותר.

 

ייעול הליך העבודה וחיסכון בעלויות

מיקור חוץ מתאים מאוד לחברות סטארט אפ קטנות, שאינן מעוניינות או מסוגלות לשאת בעלויות של משרד פיזי (או לכל הפחות בעלויות של מחלקה שלמה שמיועדת למשאבי אנוש והנהלת חשבונות). מיקור החוץ מאפשר לחברת הסטארט אפ להעסיק עובדים מוכשרים מכל רחבי העולם, ללא צורך לרכז את כולם למקום אחד קבוע.

 

מאפשר תכנון זמנים נכון ומוקפד

כאשר חברה משתמשת במיקור חוץ, היא נדרשת להגדיר עבור החברה החיצונית, בין היתר –  לכמה זמן שירותיה נדרשים, מהו לוח הזמנים ואילו משימות היא תרצה לבצע במהלך הפרויקט. כל זאת דורש תכנון נכון של הזמנים וחלוקת העבודה, וכך ניתן להתייעל ולהעמיד תוצר טוב יותר בסופו של התהליך.

 

כיצד ניתן לבחור את חברת מיקור החוץ הטובה ביותר עבורכם?

אמנם מיקור החוץ זוהי שיטה יעילה ומוצלחת בפני עצמה, אך היתרונות שגלומים בה תלויים במידה רבה בחברה החיצונית שאותה אתכם שוכרים על מנת לבצע את שירות מיקור החוץ, במקצועיות שלה ובאמינות שלה.

על כן, מומלץ לשכור רק את שירותיה של חברה שנמצאת כבר זמן רב בשוק, מכירה לעומק את כל ההיבטים של מיקור החוץ, וכך תוכל להעניק לכם את השירות האיכותי והטוב ביותר.

חברה שתוכל להציע לכם את כל היתרונות האלו היא אדקו, חברה לניהול פתרונות עסקיים, שפועלת כבר שנים רבות ב- 66 מדינות בכל רחבי העולם. בעזרת חברת אדקו תוכלו להגיע לניהול טוב ואיכותי יותר של המוצר שלכם, ועסוק אך ורק בפיתוחו – ללא התעסקות מיותרת בצדדים הניהוליים. למידע נוסף וליצירת שיתופי פעולה מוצלחים, תוכלו להיכנס לאתר האינטרנט https://adecco.co.il, ולהתחיל להתניע את הפרויקט הבא שלכם.

מיקור חוץ בחברת סטארט אפ

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »