מכירת ספריי השהייה בצורה פיננסית

שפיכה מהירה ושפיכה מוקדמת, הם בין התופעות הנפוצות ביותר בתחום יחסי המין. בעיות אלו מונעות מהגבר לנהל יחסי מין תקינים וממושכים. כיצד ניתן לשווק את המוצר בצורה יעילה ונכונה?

שפיכה מוקדמת

בעיית השפיכה המהירה הינה אחת הבעיות הנפוצות ביותר בתחום חיי המין. בהמשך נגיע לפן הפיננסי, ונבין כיצד אנו יכולים לשווק את המוצר בצורה טובה ויעילה יותר.

בעיות שפיכה מהירה ושפיכה מוקדמת, מונעות מבני הזוג לקיים יחסי מין ממושכים, ולמעשה מרבית הפעמים האישה לא תגיע לסיפוק מיני מלא. כולנו יודעים עד כמה החשיבות של יצירת סיפוק מיני הינה קריטית וחשובה להצלחת כל מערכת יחסים בלי יוצא מן הכלל. בעיות השפיכה המהירה עשויות להביא לאותן בעיות שאנו רוצים להימנע.

 

מה עלינו לעשות על מנת להתמודד עם הבעיה?

אחד הטיפולים המבוקשים ביותר בשוק חיי המין והפתרונות לבעיות המין השונות הוא ספריי השהייה. מטרת הספריי, כשמו כן הוא, להשהות את תהליך השפיכה. במילים אחרות- להאריך את האקט המיני ולאפשר יחסי מין נורמטיבים.

ספריי השהייה

ספריי השהייה בהקשר פיננסי

ובכן, לאחר שהבנו שבעיות השפיכה השונות הן בין הבעיות הנפוצות ביותר בתחום חיי המין, נלמד כיצד ניתן לתעל את המוצר בהיבט הפיננסי.

ראשית, והיתרון הגדול ביותר הוא שלמוצר יש ביקוש. הביקוש הוא לא בהכרח לספריי השהייה, אך הביקוש קיים כמענה לבעיות השפיכה השונות. כאן אתם נכנסים לתמונה. עיקר הפרסום צריך להתמקד בכך שהמוצר ספריי השהייה מאפשר לתת מענה לבעיית השפיכה. המטרה שלכם היא להסביר ללקוחות ולקהל היעד הרחב שמדובר בפתרון יעיל ואיכותי לבעיות השפיכה. כאן מגיע חלק ההסברה.

שנית, הסברה. על מנת להביא את המוצר לתודעת קהל היעד, עליכם להסביר מה היתרונות של המוצר הזה על פניי מוצרים אחרים בשוק הזה. היתרון הגדול ביותר של ספריי השהייה על פני מוצרים אחרים לבעיית השפיכה המהירה (מוצרים כמו קמגרה וכו) הוא קלות השימוש. לא תצטרכו לבלוע שום כדור או ג'ל, אלא לרסס את הספריי על איבר המין בטרם האקט המיני. לא מעט אנשים נרתעים משימוש בתרופות כאלה ואחרות שמצריכות בליעת כדורים או שתיית ג'ל כלשהו. יש עוד מגוון רחב של יתרונות שאתם יכולים לציין, כאשר המטרה שלכם היא להבהיר לקהל היעד מדוע המוצר שלכם יותר טוב משל אחרים.

שלישית ואחרון, הקידום. על מנת להביא את המוצר לידיעת ההמונים עליכם להשקיע בשלב הקידום. קידום יכול לבוא לידי ביטוי במגוון אופנים, כמו פייסבוק, גוגל ופורומים ייעודיים בנושא. צריך להגיד את האמת- תחום הקידום נחשב לתחום יקר מאוד ועשוי להגיע במקרים מסוימים לאלפי שקלים בחודש.

 

הטיפ הטוב ביותר שאנו יכולים לתת לכם על מנת לקדם כל מוצר שהוא ללא יוצא מן הכלל, הוא לחשוב על עצמכם בתור קונים פוטנציאליים.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »