מתי לבטח את הילדים?

עולם הביטוח הוא עולם שכדאי לכל אחד ואחת מאיתנו להכיר מקרוב. היות ואנחנו לא יכולים להיות ערבים לכך שהמצב תמיד יהיה בסדר, כדאי שנדע שבמידת הצורך יהיה מי שיעמוד שם לצידנו. מגוון ביטוחים מוצעים לנו לרכישה על מנת להבטיח שפגיעות שונות כמו פגיעות ברכב, פגיעות בדירה ועוד יוכלו לקבל כיסוי מטעם הביטוח שלנו, בהיקפים שונים ובמחירים שונים.

ככל שאנחנו מתבגרים כמות הסיכונים שבפניהם אנחנו ניצבים עולה, ולכן נשאלת השאלה מתי לבטח את הילדים? את התשובות ריכזנו לכם כאן באופן מפורט ומלא.

 

ילדים וביטוחים – זה באמת הולך ביחד?

זה נכון – מרבית הביטוחים שמוצעים לנו לרכישה הם ביטוחים שיכולים לסייע לנו בתור אנשים מבוגרים. ביטוח רכב, לדוגמה, יכול להבטיח השתתפות וכיסוי מצד הביטוח בזמן תאונות דרכים מסוגים שונים, וכמובן שמי שמתפעלים את הרכבים הם אנחנו, האנשים המבוגרים. לעומת זאת, כשנשאלת השאלה מתי לבטח את הילדים, התשובה היא לא פחות רחבה מאשר השאלה הזו בהקשר של המבוגרים.

הילדים שלנו, גם הם, ניצבים בפני לא מעט סיכונים במהלך היום. במקביל לביטוח תאונות אישיות שניתן לכל תלמיד ותלמיד שלוקח חלק במסגרות חינוך החובה על ידי רשות החינוך המקומית שבה הוא לומד, תוכלו לרכוש עבורם גם ביטוחים אחרים, נרחבים יותר, שיוכלו לשמש אתכם במגוון סיטואציות.

 

לבטח את הילדים עם ביטוח בריאות נרחב

הביטוח הבסיסי שאותם מקבלים הילדים שלנו מהרשות המקומית, מכסים בעיקר שירותים רפואיים שנכללים בסל הבריאות. לעומת זאת, לבטח את הילדים עם ביטוח בריאות נרחב יותר, מבטיח לכם שבסיטואציות חמורות יותר כמו אשפוזים ממושכים, ניתוחים מורכבים או נטילת תרופות שאינן נמצאות בסל הבריאות – תוכלו בכל אופן לקבל כיסוי מהבטיח שלכם.

 

לבטח את הילדים עם ביטוח בריאות – איך אפשר לדעת מה האפשרויות שלנו?

קיימים כל מיני סוגים של ביטוח בריאות, ועל מנת לבטח את הילדים שלכם עם ביטוח הבריאות המתאים להם ביותר – כדאי גם לדעת באיזה מהם כדאי לכם לבחור. כדאי לשקלל נתונים כמו התקציב שלכם, המצב הבריאותי הכללי של הילד, המסגרות השונות שבהן הוא לוקח חלק מלבד המסגרת הלימודים (חוגים, שיעורי העשרה ועוד) והסיכונים הכרוכים בהן ועוד, ובהתאם תוכלו לרכוש פוליסת ביטוח בריאות שתתאים לילד או לילדה שלכם כמו כפפה ליד.

 

השוואות ביטוח בריאות – יש דבר כזה?

כדי שתוכלו לבצע את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם ועבור הילדים שלכם, היכנסו לאתר האינטרנט של חברת אבנר השוואת ביטוחי בריאות www.avner.org.il. באתר האינטרנט תוכלו להשתמש במחשבוני השוואות ביטוח בריאות, כמו גם להתייעץ עם נציגים אנושיים שיוכלו להעניק לכם כל מידע שתרצו.

בנוסף, תוכלו למצוא לא מעט מידע מקצועי באתר, שקשור הן בנושאים כמו מתי לבטח את הילדים שלכם, והן בנושאים אחרים שיוכלו להעניק לכם קצת יותר שקט נפשי. רק בריאות.ביטוח בריאות

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »