באמת יש דבר כזה נדל"ן בפחות מ100 אלף דולר?

השקעות נדלן בחו"ל הן נפוצות ביותר בימינו, במיוחד במדינות כמו בולגריה, אנגליה וגם ארה"ב. בואו נבין היכן כדאי להשקיע סכומים קטנים והיכן נקבל את התשואה הגבוהה ביותר. האם כדאי לרכוש נדלן בחו"ל? מי מסייע בנושא?

אם צברתם סכום של 100,000 דולר או אפילו פחות מכך, אתם כבר היום יכולים להתחיל בתהליך של רכישת נדל"ן בחו"ל. רכישת נדלן בחול היום היא נפוצה ביותר, בין אם בקרבת משקיעים או בקרבת אנשים פרטיים. האיחוד האירופי מאפשר לנו ליהנות מהטבות מס רבות וממערכות מיסוי אשר מקלות על משקיעים זרים. מה ז"א? במילים פשוטות יותר, אם למשל אתם ארחי ישראל ומעוניינים להשקיע את ממונכם בבולגריה, המדינה מטיבה אתכם בכמה אופנים.

 

רכישת נכסים בחו"ל בעלויות אטרקטיביות

בולגריה מעודדת את המשקיעים הזרים להשקיע בה, על ידי אמצעי מיסוי נמוכים, כמו למשל ריבית נמוכה על פיקדונות בבנקים. כשאתם מפקידים את פיקדונותיכם בבנק הבולגרי, אתם נהנים מריבית כמעט אפסית. יש לזכור כי בבולגריה קיימות עיירות מאוד תיירותיות, כמו למשל עיירות סקי.

אם למשל תגיעו אל עיירת הסקי בנסקו, אתם תיחשפו בפני מאות ואלפי תיירים המגיעים לפקוד את העיר ואת נופיה הקסומים. אין ספק כי בולגריה היא אופציה מעולה עבור השקעה בחו"ל, אך בולגריה היא אינה היחידה שקוראת למשקיעים זרים להשקיע בה. גם בצפון אנגליה ניתן לאתר נכסים מעולים להשקעה, בין אם עבור השקעה ישירה או לא. השקעה ישירה היא רכישת נכס שאתם תטפלו בו באופן ישיר, כלומר תצטרכו למעשה לתחזק את הנכס, לבצע בו תיקונים ולתפעל אותו באופן מלא.

 

היכן רוכשים כיום נכסים להשקעה? האם כדאי בחו"ל?

אנגליה בשנים האחרונות מתפתחת בקצב מסחרר, במיוחד צפון אנגליה אשר כבר החלה תהליך פיתוח כללי. מתלבטים היכן להשקיע סכום של 100,000 דולר או פחות? דרך מגזין Invest Away תוכלו להתעדכן בכל שחשוב בעולם הנדל"ן, בהזדמנויות נדלן ועוד.

יש לציין כי בכל מקרה, ההסתייעות במומחים או בחברות המלוות רכישת נדלן בחול, היא הכרחית. יש להבין עמוקות בכל מה שקשור לנושאי המיסוי השונים, לחבות המס שלכם על הנכס ועוד.

 

נכסים למטרות השקעה בחו"ל

כשהנכס הנרכש הוא למטרת השקעה, תהליך הרכישה יהיה בהכרח שונה מאשר תהליך בו אתם רוכשים נכס למטרת מגורים. מומחי מיסוי בחו"ל ידעו לסייע לכם בכל מה שקשור לבירור המס אותו תשלמו, אך לא רק. אנשי מקצוע אשר כבר עברו את התהליך של רכישת נכסים בחו"ל, יהיו מסוגלים ללוות אתכם בתהליך על כל פרטיו ושלביו.

בעוד שמדובר בהליכים בירוקרטיים לא מעטים וגם לא פשוטים, חשוב לזכור כי בסופו של דבר ההשקעה שלכם עשויה להשתלם. עשו זאת נכון, הסתייעו באנשי המקצוע הרלוונטיים ורכשו כבר בקרוב נכס בחו"ל להשקעה

.לחיצת יד

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך