נכס דיגיטלי: יתרונות וחסרונות

בדיבור היום יומי נכסים תמיד נתפשים בתור משהו ששווה להחזיק בו. השקעה בנכסים יכולים להניב רווחים רבים, בין אם אלו דירות בארץ, דירות בחו"ל ועוד. תופתעו אולי לדעת שנכסים קיימים לא רק בתחום הנדל"ן, אלא שקיימים גם נכסים דיגיטלים ששווה להכיר אותם ובמקרים מסויימים גם להשקיע בהם. כדי להכיר את התחום יותר לעומק הכנו בשבילכם את המאמר הבא – נכס דיגיטלי: יתרונות וחסרונות.

 

אז מהו נכס דיגיטלי?

לפני שנדבר ספציפית על נכס דיגיטלי: יתרונות וחסרונות, נבין קודם מהו נכס דיגיטלי, הרי הוא לא דירה בארץ, לא דירה בחו"ל, לא חנות ולא מסעדה. אז מהו נכס דיגיטלי?

נכס דיגיטלי הוא למעשה אתר שיש בו פוטנציאל לרווח, או לפחות להחזרי ההשקעה. האתר מחזיק בדרך כלל במטרה מרכזית אחת או מספר מטרות שמתקיימות במקביל.

להבדיל מנכסים כמו דירות, מגרשים ועוד, נכסים דיגיטלים נמצא באינטרנט, אין צורך להשקיע בו סכומי עתק אלא סכומים של בין מאות לאלפי שקלים בלבד, וההכנסה ממנו יכולה להיות גבוהה באופן משמעותי מההכנסה של נכסים שקיימים בפועל.

 

נכס דיגיטלי: יתרונות וחסרונות

כשמדברים על נגס דיגיטלי: יתרונות וחסרונות, חשוב לדעת שמדברים בעיקר על יתרונות. היתרון המובהק של נכס דיגיטלי הוא שלהבדיל מהכנסה ממקור כמו העבודה שלכם, בה אתם מתוגמלים בעבור כל שעת עבודה שלכם, הנכס הדיגיטלי מניב לכם הכנסות גם מבלי שתעבדו בפועל, מעצם זה שהאתר פעיל ומאפשר כניסה וגלישה בו כל הזמן, גם בלי שתהיו נוכחים בפעילות שלו.

היתרון הזה גורם למצב של הכנסה פאסיבית, ומי מאיתנו לא אוהב לראות את חשבון הבנק שלו גדל וגדל עם כמה שפחות השקעה?

 

מה נחשב נכס דיגיטלי?

חשוב להכיר את סוגי הנכסים הדיגיטלים כדי לדעת איפה כדאי להשקיע. אחד החסרונות של נכסים דיגיטלים טמונים בסוגי נכסים דיגיטלים כמו דף אינסטגרם שיש לו אלפים של עוקבים, ערוץ יוטיוב פעיל עם צפיות רבות ומנויים רבים או קבוצה בפייסבוק שנמצאים בה עשרות אלפי משתמשים. ולמה?

ובכן, מסיבה אחת פשוטה – כי כל הדברים האלו נמצאים בסוף תחת מדיניות ברורה של פייסבוק או גוגל, בהתאם לסוג הנכס, ויכולים ברגע אחד ומבלי שום התראה להימחק או להיסגר. דבר זה עלול לגרום לכם להשקיע במשהו שאין לכם שליטה עליו, ובהתאם לאבד באחת את כל מה שבניתם עליו, וחבל.

 

אז במה כדאי להשקיע?

אתר אינטרנט, כמובן! אתר אינטרנט יכול להיות נכס דיגיטלי מעולה, במיוחד אם הוא נתמך בערוצים נוספים כמו ערוץ יו טיוב, קבוצת פייסבוק ועוד. ברגע שנתחיל להעלות תכנים מעניינים לאתר ונדאג גם לעשות קידום אתרים בגוגל, ניצור תנועה לאתר שלנו, ובאמצעות תהליך של מוניטיזציה נוכל להתחיל לייצר כסף מתוך הנכס הדיגיטלי שלנו.

קנייה באינטרנט

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »