משכנתא לסגירת הלוואות – שאלות תשובות

רבים אשר מעוניינים לסגור את ההלוואות שהם לקחו אינם יודעים כיצד לבצע זאת. באמצעות יועץ משכנתאות מומחה לתחום הפיננסים והבנקאות ניתן ללמוד כיצד ניתן להתמקח ולקבל משכנתא בתנאים נוחים.

 

מהי משכנתא לסגירת חובות?

משכנתא לסגירת חובות היא האפשרות להגדיל את המשכנתא הקיימת על נכס בבעלותנו, כאשר המטרה היא למעשה לסגור הלוואות אחרות אשר קיימים בחשבונות הבנק, חברות אשראי, חברות הלוואות, בני משפחה או חברים וכו'. כאשר נלקחת משכנתא לסגירת חובות, היא יכולה להגיע עד 50% משווי הנכס הקיים.

משכנתא שאלות ותשובות

למי זה מתאים?

משכנתא לסגירת חובות מתאימה עבור חייבים שגובה ההחזר החודשי שיש להם בגין המשכנתא הקיימת היא נמוכה. למעשה, הדבר תלוי גם בתנאים שנקבעו מול הבנק ביום לקיחת המשכנתא, כאשר ישנם מסלולים אשר מחייבים תשלום עמלת פירעון מוקדם בטרם לקיחת המשכנתא לסגירת הלוואות. לכן, יש להיוועץ עם מומחה לייעוץ משכנתאות אשר יידע לקרוא את החוזה אשר נחתם מול הבנק ולוודא האם אכן קיימת זכאות. בנקודה זו יש לציין כי רוב החותמים על החוזים מול הבנק אינם לרוב מבינים בדיוק ממה מורכב החוזה, זאת משום שהשפה המשפטית והבנקאית היא סבוכה ולכן בטרם לקיחת המשכנתא לסגירת חוב ישנה חובה לבדוק האם אכן עומדים בפרמטרים.

 

מה מאפשרת המשכנתא לסגירת הלוואות?

כאמור, משכנתא לסגירת הלוואת מיועדים לחייבים אשר יש בבעלותם נכס נדל"ן, ואשר יכולים לשעבד את הנכס ובכך לקבל משכנתא אשר מותאמת לצרכיכם, בכל הקשור לזמן תקופת ההלוואה והריבית אשר ניתן לקבל בגין ההלוואה.

 

לקיחת משכנתא לסגירת חובות – רק באמצעות מומחים

מאחר ורוב הציבור הישראלי אינו בקיא בתחום הפיננסים והבנקאות, רבים הולכים ומבקשים משכנתא מבלי להיוועץ עם יועץ משכנתאות אשר מכיר את התחום ויידע להתאים את המסלול הטוב ביותר עבור החייב, כמו גם פריסת המשכנתא, תנאי המשכנתא והשגת האישור הבנקאי כמו גם הפחתה משמעותית ככל הניתן בנושא הריבית ותנאי ההחזר. החברה מציעה פגישת ייעוץ בה מובאים בחשבון גורמים אישים וכלכלים אשר יסיעו לחייבם לבנות את המסלול המשתלם ביותר. לקיחה של יועץ משכנתא הוא תפקיד חשוב ונחוץ במיוחד בכל הקשור לעולם הנדל"ן והבנקאות הפיננסית, אשר מבוססת על הערכת צפי וסיכונים אפשריים, כאשר בראש ובעיקר באמצעות ייעוץ משכנתא ניתן לספק ביטחון ושקט נפשי לחייבים, עם כמה שפחות תנודות ותרחישים מפתיעים המלווים את תקופת ההחזר. ע"פ המומחים של החברה, פעמים רבות יומלץ על תמהיל מסלולים – כלומר ערבוב בין מספר סוגים שמאפשר לרוכשים מצבי החזר גמישים יותר והפחתת הסיכונים לטווח הארוך. בנוסף, יועץ לא רק מומחה בלספק לכם מידע אודות התנאים, אלא גם ניתן לקבל ליווי צמוד ואדוק לאורך כל התהליך, וזאת על מנת לסגור את ההלוואות הקיימות בצורה הנוחה והיעילה ביותר לנוחות החייב.

 

לפרטים נוספים: https://www.hagana.co.il

 

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך