סגרת חופשה שכולה ספורט ימי? כך תתכונן אליה

חובבי ספורט ימי? לא משנה מה הסצנה האהובה עליכם – נופש בחו"ל הוא הזדמנות מדהימה ליהנות מחוויית אקסטרים על פני המים או במעמקי הים. בין אם מדובר בתחביב ישן או הגשמת חלום חדש, ריכזנו לפניכם את כל מה שחייבים לדעת על חופשת ספורט ימי.

 

חופשת ספורט ימי – לוהטת ומרעננת

יש מי שאוהבים את החופשה שלהם בטן-גב סטייל, מי שנהנים משופינג שלוח רסן, כאלה שמעדיפים להישאר בספא של המלון ומי שחופשה עבורם לא תהיה שלמה בלי חוויה ימית רוויית אדרנלין. אם גם אתם נמנים בין האחרונים, אתם בחברה טובה – חופשות אקסטרים הולכות ותופסות תאוצה בשנים האחרונות ולא מעט ישראלים נמצאים בעומק הסצנה.

חשוב לדעת כי לא משנה אם הרעל שלכם (בתרגום חופשי) הוא סקי מים, אופנועי ים, רפטינג או גלישת גלים – מבחינת ביטוח מדובר בספורט אתגרי ואם אתם רוצים להיות מוכנים לכל תרחיש שלא יהיה, כדאי לכם להצטייד בביטוח המתאים, כמו למשל ביטוח צלילה למי שמתכוונים לחקור לעומק את העולם התת ימי.

ביטוח צלילה

מהו הלוקיישן הטוב ביותר לחופשת ספורט ימי

שאלה טובה אבל תשובה מורכבת – זה תלוי בספורט הימי שאתם מתכננים לעשות – אופנועי ים, רפטינג, גלישת רוח, גלישת גלים, קיאקים, סקי מים, בננות, צלילה או אולי מצנחי גלישה? למשל, אם אתם מתכננים לצלול, כדאי לכם להגיע ליעדי צלילה פופולריים ויפהפיים כמו אוסטרליה, האיים המלדיביים ואיי קוקוס. לעומת זאת, לגלישת גלים דווקא הוואי, סרי לנקה וקוסטה ריקה יהוו יעד מושלם.

קחו בחשבון שמכיוון שרק רוב החופשה עוסקת בספורט הימי האהוב עליכם, אבל לא כולה (כי בכל זאת תבלו גם במלון, במסעדות המקומיות, בשווקים ושאר אטרקציות מרכזיות), בחירת המיקום הינה חלק שלא כדאי לזלזל בו – ביחרו מקום שתוכלו ליהנות בו בלי קשר.

 

זה הזמן לעשות ביטוח

החלטתם איפה אתם מתכננים לנפוש? סגרתם כרטיס טיסה ומלון? זה הזמן לעשות ביטוח וננצל את הבמה להבהיר – ככל שתקדימו לשריין טיסה ומלון תיהנו ממחירים אטרקטיביים יותר וככל שתקדימו לעשות ביטוח, הכיסויים שיעמדו לרשותכם יהיו רבים יותר (למשל ביטוח ביטול נסיעה).

מכיוון שאתם מתכננים לעשות ספורט ימי (והרבה ממנו), לא מספיק לעשות ביטוח נסיעות "רגיל", אלא לרכוש הרחבה מתאימה לספורט אתגרי. האמינו לנו, זו הדרך היחידה להיות בראש שקט ולדעת שאם חלילה תזדקקו לטיפול רפואי, יהיה מי שידאג לכם (פיזית וכלכלית).

מדובר ביותר מסתם תחביב? תוכלו לחסוך כסף בביטוח! למשל, אם אתם חובבי צלילה, במקום לרכוש ביטוח צלילה ל-14 ימים, כדאי שתבררו על ביטוח בינלאומי שנתי. לסיכומו של דבר, סגרתם חופשה שכולה ספורט ימי? מדהים! צפויה לכם חוויה בלתי נשכחת, ובלבד שתבחרו לוקיישן מנצח ותדאגו לכיסוי מתאים. העיקר הבריאות, כן? חופשה נעימה!

חופשת ספורט ימי – לוהטת ומרעננת

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »