עורך דין רשלנות רפואית – איך לבחור את העורך דין הנכון?

עורך דין לרשלנות רפואית הוא עורך דין שהתמקצע בתחום וצבר ניסיון בנזיקין ותביעות גוף. המאמר יפרט כיצד לבחור בעורך דין הנכון.

 

כיצד בוחרים בעורך דין רשלנות רפואית איכותי?

כמו בכל בחירת איש מקצוע הבחירה בעורך דין נעשית באמצעות המלצות. ההמלצות יגיעו ממכרים או בני משפחה שהתנסו בתביעות מסוג זה או באמצעות המלצות וחוות דעת באינטרנט. האתרים של משרדי עורכי דין לרשלנות רפואית מלאים בסיפורי הצלחה ובחוות דעת של לקוחות מרוצים מהם ניתן ללמוד על אופיו של עורך הדין וניסיונו.

מעבר לכך, אתר אינטרנט ענייני עם מידע רלוונטי, תכנים מקצועיים, הסברים מפורטים וכד' כמו באתר https://www.df-law.co.il יוכיחו לגולשים שהמשרד רציני, אחראי ויודע מה שהוא עושה. מעבר לסינון עורכי דין באמצעות המלצות באינטרנט בין אם אלו אתרים משפטיים ובין אם אלו האתרים של עורכי הדין, חשוב לבדוק שעורך הדין רשום בלשכת עורכי הדין.

לאחר שבוחרים על פי המלצות את המשרד הראוי מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ ראשוני הניתנת בדרך כלל ללא עלות על מנת לדעת אם יש עילה לתביעה ולתהות על קנקנו של עורך הדין.

 

על מה להסתכל כשבוחרים בעורך דין לרשלנות רפואית?

בעת פגישת הייעוץ הראשונה חשוב לקבל אינפורמציה על הניסיון של עורך הדין בתחום ועל הידע שרכש עד כה. עורך הדין חייב להיות איש מקצוע מכיוון שהליכים משפטיים הקשורים ברשלנות רפואית הם מורכבים ומחייבים בקיאות בחוקים ובסדרי הדין.

עורך הדין צריך להיות סופר מומחה כדי להוכיח את הקשר הסיבתי בין הרשלנות הרפואית לפגיעה ולהביא את כל הראיות הדרושות להוכחה כגון: מסמכים רפואיים, עדים, הקלטות, פסקי דין קודמים ועוד. במידה ואין טעם להמשיך בהליך המשפטי, עורך הדין צריך להיות מקצועי מספיק כדי להוביל לגישור או פשרה שתזכה את לקוחותיו בפיצוי כספי ותמנע מהם עוגמת נפש נוספת.

 

שכר הטרחה של עורך דין רשלנות רפואית

לאחר שהחלטתם להתחבר לעורך דין כזה או אחר, חשוב לבדוק את הסכם שכר הטרחה לפני שחותמים עליו. אל תהססו לשאול את עורך הדין שאלות לגבי ההסכם שאינן מובנות לכם עד שהדברים יתבהרו. שכר הטרחה של עורך דין רשלנות רפואית נקבע על אחוזים לאחר קבלת הפיצוי הכספי במידה והתיק זוכה בתביעה. רוב עורכי הדין גובים בין 20%-30% מהפיצוי.

עם זאת, החוק אינו מגביל את גובה שכר הטרחה ולכן ניתן להשוות מחירים בין עורכי הדין. על אף זאת, הפיצוי ייקבע על פי המקצועיות של עורך הדין ולפיכך תשלום שכר הטרחה אינו פונקציה בהחלטה לגבי בחירת עורך הדין לרשלנות רפואית, אלא אך ורק המקצועיות והניסיון שלו בתחום.

לסיכום, בחרו בעורך דין כשרוני ויצירתי שיידע לייצג אתכם היטב בבית המשפט ולהביא לכם את הסכום המקסימלי המגיע לכם בגין הרשלנות הרפואית.

לב עם מאזניים

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »