קניית צפיות ביוטיוב

אין ספק כי בשנים האחרונות יוטיוב הפך למנוע חיפוש הוידאו המשמעותי ברחבי העולם, עם למעלה מילארד חשבונות, כ-6 מיליארד סרטונים, ומליונים של צופים בכל יום. יוטיוב מדורג במקום השלישי מבין האתרים הנצפים ביותר בישראל, ובמקום השני בעולם. היום, יותר מבעבר, השימוש ביוטיוב התרחב אל עבר התחום השיווקי, ונותן פלטפורמה לבעלי עסקים ליצור תוכן בעבור הלקוחות שלהם. אך מאחר ויוטיוב גדושה בהמון סרטונים, מכל התחומים, חשוב להכיר את הפרמטרים שבעזרתם יוטיוב מבחין בין סרטונים שונים, ומדרג אותם. מדד הסרטון מושפע מהמון גורמים, בין היתר: אורך הסרטון, כמות הלייקים והתגובות, פרסום באופן רציף, ודברים נוספים. אנו נתייחס למספר ספציפי של משתנים, שיכולים להשפיע על הדירוג של הסרטון.

 

צפיות ביוטיוב – משפיע?

לרוב, סרטונים שמופיעים בתחילת החיפוש ביוטיוב, הם כאלו עם מספר צפיות גבוה. כלומר, בכדי להעלות את הדירוג של הסרטון, ולקבל יתרון יחסי בנישה הספציפית שבה אתם מפרסמים, כמות הצופים היא משתנה משמעותי. חשוב להבין, שמעבר לכמות הצפיות, המעורבות של הצופים חשובה לא פחות, ולכן בכדי לקדם את הסרטון לא מספיק רק כמות צפיות גבוהה, אלא גם לייקים ותגובות על הסרטון, כדי שיצבור תאוצה.

כמו-כן, ישנם עוד שני משתנים משמעותיים, הנגזרים באופן ישיר מכמות הצפיות בסרטון, ומקפיצים את הדירוג שלו. אחוזי השלמה – ככל שצפו בחלק יותר גדול מהסרטון, הדבר ישפיע על הדירוג שלו; כמות נרשמים לערוץ כתוצאה מהצפייה – מדובר על אותם צופים שמתאהבים בתוכן של הערוץ כתוצאה מהסרטון שפרסמתם, ומבקשים להירשם לערוץ- משמע, לקבל התראות על סרטונים חדשים שעולים מאותו בית יוצר. מדד זה משפיע באופן חזק על איכות הסרטון והדירוג שלו ביוטיוב.

 

קניית צפיות ביוטיוב – הדרך להצלחה

חשוב בראש ובראשונה לומר, צפיות ביוטיוב זה לא הכל. עדיין ישנה חשיבות לאיכות הסרטון, ולתוכן שמועבר בתוכו. מוצר איכותי אמור להיות בראש מעייניו של כל ערוץ שמבקש למקסם את דירוגי הסרטונים שלו. האלגוריתם של יוטיוב מזהה את טיב התוצר, ומקדם על בסיסו. אלא, שלעיתים גם המוצר הטוב ביותר, בהיעדר פרסום, יצבור אבק על המדף. כאן אנחנו באים לידי ביטוי: הזרמה של צפיות אורגניות לסרטונים שלכם, שיקדמו את הפרמטרים השונים, ומעלים את הדירוג של הסרטון. קניית צפיות ביוטיוב ישראל, הינה שיטה לגיטימית להגדלת החשיפה.

 

העבודה שלנו, הרווח שלכם

אנו בעשהאל, מספקים חבילה הכוללת הזרמת תנועה אל הערוץ והסרטון של משתמשים אורגניים ולגיטימיים, בכדי שיגדילו את כמות הצפיות שלכם. משתמשים אורגניים הם אינם בוטים או משתמשים פיקטיביים, אלא משתמשים אמיתיים לחלוטין, בעלי חשבונות לגיטימיים. בעזרתנו, תוכלו לזכות לכמות משתמשים גדולה בזמן קצת ואפקטיבי, מה שיעזור להביא לסרטון את החשיפה הדרושה לו, ירים את המדד והדירוג של הסרטון, ויקדם אותו במנוע החיפוש השני בגדולו בעולם, מה שיביא לחשיפה רחבה יותר של הסרטון, ולהגדלת קהל היעד שנחשף למוצר אותו אתם מבקשים להעביר.

 

המחירים שלנו

כלל הצפיות נתונות לצורכי הלקוח, וכן יכולים שיגיעו מהארץ או מארצות שונות, בהתאם לדרישה:

  • מחיר 1,000 צפיות: 100 פלוס מע"מ.
  • מחיר 3,000 צפיות: 250 פלוס מע"מ.
  • מחיר 10,000 צפיות: 700 פלוס מע"מ.
  • מחיר 20,000 צפיות: 1,000 פלוס מע"מ.

לסיכום, יוטיוב הוא אחד ממנועי החיפוש הגדולים בעולם, ונמצא בצמיחה מתמדת. יותר ויותר בעלי עסקים, משפיענים, מוזיקאים, ומשווקים עושים בו שימוש יומיומי בכדי לקדם את עצמם, ואת השירותים שנותנים. לכן, חשוב לדעת לנצל את הפלטפורמה בצורה הטובה ביותר, שתניב לכם את הרווח הגדול ביותר, בצורה האפקטיבית ביותר.

קידום נכון

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך