קרקע חקלאית – מהי?

קרקע חקלאית אשר מופשרת לטובת בנייה של בניין מגורים או מסחר מאפשרת לקבל תשואה של עשרות אחוזים, והיא מהווה השקעה כלכלית נבונה בעידן שבו מחירי הנדל"ן נוסקים. מהם האפשרויות העומדות בפניכם כיום? להלן הפרטים.

קרקע חקלאית אשר עתידה להיות מופשרת – מה זה אומר?

עולם הנדל"ן הרותח בישראל זוכה זה שנים רבות לתהודה רבה בקרב משקיעים ישראלים כמו גם זרים, וזאת בשל עליית המחירים המסיבית אשר התרחשה בעשור האחרון בכל הקשור לתחום הנדל"ן. יחד עם זאת, ישנה עדיין השקעת נדל"ן כדאית ומשתלמת למדי, והיא ללא ספק קרקע  חקלאית. למעשה, במדינת ישראל ישנן לא מעט קרקעות חקלאיות אשר מיועדות להפשרה בשנים הקרובות, וזאת על מנת לענות על מצוקת הדיור החריפה של ישראל כמו גם לאור העובדה כי בישראל לא נותרו עוד עתודות בנייה, ועל כן משרד השיכון וכן ממשלת ישראל מקדמים בשנים האחרונות בוועדות התכנון והבנייה הפשרה של קרקעות חקלאיות, כאשר רכישה של קרקע חקלאית אשר עתידה להיות מופשרת יכולה להוביל לקבלת תשואה נאה של עשרות אחוזים, בעבור משקיעים רוכשים קרקע חקלאית באזור אטרקטיבי.

שתיל

היכן ניתן כיום לרכוש קרקע חקלאית?

לאור הביקוש הרב של משקיעים ישראלים וזרים לרכישה של נדל"ן, ניתן לראות כי ישנן לא מעט חברות אשר מציעות לרכוש במחירים אטרקטיביים קרקעות חקלאיות ברחבי הארץ וכן באזורי ביקוש, במחירים נוחים ומשתלמים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי מדובר בהשקעה רצינית מאוד אשר נדרשת בעבורה חשיבה מעמיקה, וזאת בשל העובדה כי מדובר בהליכים בירוקרטים סבוכים מאוד אשר עלולים להיגרר למשך שנים רבות. משום כך, אם אתם רוצים להשקיע ברכישה של קרקע חקלאית חשוב לפנות אך ורק לחברה אשר יכולה להציג אישורים מהוועדות לגבי ההפשרה, כמו גם כזו אשר תלווה אתכם לאורך כל התהליך ותעדכן אתכם עם ההתקדמות. חברה כזו היא חברת אפיקים רוזנטלר אשר בונה בימים אלו את העיר החדשה – דורות עילית.

רכישת קרקע חקלאית בעיר החדשה דורות עילית

דורות עילית הינה עיר חדשה אשר עתידה להיבנות בשנים הקרובות במרכזה של מדינת ישראל, והיא מיועדת בעבור המגזר החרדי אשר משווע למגורים. העיר, אשר מתפרסמת על פני שטח חקלאי עצום מהווה הזדמנות חסרת תקדים בעבור משקיעים להשקיע סכום כספי נמוך יחסית, ולזכות בתמורה נאה של של עשרות אחוזים, וזאת בשל העובדה כי כיום אושרו להפשרה דונמים רבים אשר עליהם עתידים להיבנות בנייני מגורים כמו גם מסחר. אם גם אתם רוצים להיכנס לשוק הנדל"ן ולהיות בטוחים כי אתם רוכשים קרקע מניבה, אנו מזמינים אתכם לפנות עוד היום באמצעות האתר הרשמי של אפיקים רוזנטלר בכתובת https://dorot-illit.co.il , להשאיר פרטים ונציג מטעם החברה ישוב אליכם בכדי להעניק לכם את כלה פרטים החשובים ביותר.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »