איך להיות שליח וולט עצמאי

איבדת את העבודה בשל משבר הקורונה או שיצאת לחל"ת ארוך שנראה שלא הולך להסתיים בקרוב? כנראה ששאתה לא לבד.

עם אחוז אבטלה ששבר שיאים של עשרות שנים, צעירים רבים איבדו את עבודתם בשל האתגרים שהציב בפנינו נגיף הקורונה וההגבלות שנחקקו בגינו.

עם זאת, יחד עם צמצומם של ענפים כלכליים בשוק ישנה פריחה בענפים אחרים.

אחד הענפים שהרוויחו הכי הרבה ממשבר הקורונה הוא ענף השליחויות.

מהן חברות השליחויות האטרקטיביות בשוק, וכיצד ניתן להוציא תלוש במעמד עצמאי שכיר באופן משתלם? כל זאת ועוד במאמר הבא.

 

כך גדלו חברות השליחויות בצל הקורונה

לא קשה להבין מדוע חברות השליחויות הפכו למרוויחות הגדולות של תקופת הקורונה. בתקופה בה אסור לצאת מהבית למשך שבועות ממושכים ואסור לבקר במסעדות ובעסקים הומי אדם, אך טבעי שיהיה ביקוש לשירותי משלוחים יעילים עד הבית. אלה הן חברות המשלוחים המצליחות:

וולט משלוחים:

וולט היא אפליקציה בין לאומית של משלוחי אוכל. בתקופה בה אסור לשבת במסעדות ולעיתים אף אסור לאסוף בטייק אווי, שירותי שילוח אוכל הופכים לאטרקטיביים במיוחד. עם זאת, גם לפני הקורונה וולט חוללה מהפכה של ממש בשוק האוכל המקומי: אם לפני כניסתה של וולט לשוק היה ניתן להזמין אוכל רק ממסעדות גדולות המפעילות מערך משלוחים עצמאי, כעת ניתן להזמין אוכל מכמעט כל מסעדה בתל אביב.

 

גט דליברי:

גט דליברי מפעילה מערך שילוחים של חבילות במשקל של עד 15 ק"ג הפועל במשך 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע. השירות של החברה יעיל ומהיר במיוחד, והשליחים מתוגמלים בהתאם ומרוויחים משכורות מכובדות מאוד.

 

טייק:

טייק מפעילה שירות משלוחים רגיל, אך בנוסף לכך עוסקת בפעילות חברתית ומעבירה עודפי מזון ממסעדות לנזקקים. בנוסף, טייק מדרגת וממליצה על מסעדות התורמות אוכל ומעודדת שינוי חברתי.

 

מודל ההעסקה של חברות השליחויות

מלבד העיסוק בשליחויות, המשותף לשלושת חברות אלו הוא שהן לא מעסיקות את השליחים שלהן כשכירים כפי שמקובל ברוב השוק. למעשה המעמד של העובדים בחברות אלו הוא מעין עצמאיים ופרילנסרים. המשמעות היא שבצד העבודה הרווחית והכדאית בחברות אלו, העובדים צריכים להתמודד עם הוצאת חשבוניות והשקעת זמן רב וכסף רק בשביל לקבל את השכר. אך שדבר זה לא ירתיע אתכם מעבודה בחברות אלו – יש לכך פתרון.

 

שירות גט מוטו 

חברות מציעות שירות בשם גט מוטו וולט. שירות זה מציע לשליחים הנפקת תלוש שכר כך שלמעשה הם נחשבים שכירים של חברה זו. ישנן חברות אחרות המציעות שירותים דומים, אך היתרון של שירות גט מוטו פיננסים הוא שהעמלה נמוכה הרבה יותר מהמקובל בשוק – 2.5 אחוז בלבד, וכן השירות מהיר ויעיל ביותר.

שירות גט מוטו מאפשר לכם לעבוד כשליחים בראש שקט בלי לדאוג למשכורת ובלי להצטרך לשכור רואה חשבון.

 

נסיעה על אופנוע

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

מרחק גיאוגרפי
אתגרים לוגיסטיים ביבוא מסין

יבוא מסין הפך לאופציה פופולרית עבור עסקים רבים בשל העלויות הנמוכות והמגוון הרחב של מוצרים הזמינים. עם זאת, תהליך היבוא מסין מלווה באתגרים לוגיסטיים משמעותיים שיש להתמודד איתם כדי להבטיח

למאמר המלא »
האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »