איך ללמוד קצת יותר על תיקון חוק 190

תיקון חוק 190 לפקודת מס הכנסה מאפשר לחוסכים אשר מגיעים לגיל 60 לקבל הטבות מס משמעותיות ביותר, ועל כן יש חשיבות רבה ללמידה על הנושא הזה. כל מה שרציתם לדעת – במאמר הבא.

תיקון חוק 190 – מה הוא אומר?

תיקון חוק 190 לפקודת מס הכנסה מהווה כיום את הדרך הטובה ביותר בה חוסכים יכולים למשוך את כספי הפנסיה שלהם, בהטבות מס מפליגות. למעשה, כפי שמסביר חיים נתן, מומחה לתכנון פיננסי אשר לו ניסיון של מעל לעשור לתחום, התיקון נועד לגרום לכך שהחוסכים בקרנות הפנסיה השונות יקבלו הטבות ייחודיות בהטבות מס. התיקון קובע כי חוסך אשר הגיע לגיל 60 יוכל למשוך את כספו בשלושה מסלולים עיקרים: משיכה של כל הכסף בפעימה אחת, קבלה של קצבה חודשית אשר היא פטורה ממס, או למשוך את הכסף במשיכה אשר נקראת "משיכה הונית" אשר המיסוי בה הוא 15%, אולם מדובר באופציה אשר שמורה לאלו אשר הפנסיה החודשית שלהם עומדת על מעל ל 4,500 ₪ יותר.

קופה של חסכונות

כיצד תדעו האם גם אתם זכאים לקבלת ההטבה?

כאמור, תיקון חוק 190 מהווה הזדמנות כלכלית חסרת תקדים בעבור חוסכים לנהל את כספי הפנסיה שלהם בצורה הטובה ביותר, עם מינימום של תשלום מס. אין להפחית בעובדה כי המס אשר נהוג בישראל נחשב לבין הגבוהים בעולם, והוא עלול לגרום לכך שחוסך אשר חסך ממיטב כספו במשך שנים רבות ימצא את עצמו עם סכום נמוך באופן משמעותי מכפי שציפה, וזאת בתנאי שהוא לא ביצע תכנון פיננסי איכותי. תכנון פיננסי נחשב עד לפני מספר שנים לאופציה אשר שמורה לעשירים בלבד, אולם כיום ניתן לקבל את השירות הזה אשר כולל בין היתר בדיקת זכאות לחוק 190 וכן ניהול של הכספים בצורה הטובה ביותר, ע"פ דבריו של חיים נתן. למעשה, מסביר נתן כי לא כל חוסך יכול ליהנות מהתיקון הזה, וזאת לאור הפרמטרים השונים אשר קובעים את היתכנות ההטבה, ועל כן ישנה חשיבות עליונה להתקשרות עם מתכנן פיננסי מקצועי אשר יבצע את ניהול הכספים של החוסך כמו גם של בני משפחתו, ברמה הגבוהה ביותר אשר תבטיח את המטרות העתידיות בעת ההגעה לגיל הפרישה.

מעוניין לבדוק האם גם אתה זכאי לתיקון 190? באמצעות חיים נתן זה אפשרי

חיים נתן הוא מומחה בעל שם לתחום הפיננסים וזאת לאור ניסיונו ארוך השנים בתחום. באמצעות חיים נתן תוכלו לבדוק האם אתם זכאים לקבלת ההטבות במס, כמו גם לקבל שירותי תכנון פיננסי ברמה גבוהה ביותר עם מינימום של דאגות. כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עוד היום דרך המספר 058-7107031 וכך גם אתם תוכלו להצטרף למהפכה הגדולה של עולם הפיננסים הישראלי, ובפרט הפנסיה שלכם.

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך