החזרי מס – שווה לכם לברר כל מה שאפשר בנושא הזה

אם גם לכם נדמה שהשנה אתם משלמים מיסים הרבה יותר מידי גבוהים ביחס להכנסות שלכם, יכול להיות שעכשיו הגיע הזמן שתעשו משהו בנידון. זה בסדר לשלם מיסים וזה בסדר שהדברים לא תלויים לגמרי בנו, אך האם זה הגיוני שאישה בחופשת לידה שאינה מרוויחה משכורת תשלם את אותו גובה של מס? או שהורה שיש לו ילד אוטיסט לא יקבל החזרי מס על כל השנה האחרונה שבה שילם יותר מידי? כמובן שזה לא באמת הגיוני ולכן חשוב שתדעו: במקרים רבים נגבה מאזרחים במדינה מס גבוה מידי אך ניתן להגיש לרשות המיסים בקשה להחזרי מס כתוצאה ממחלה או היעדרות. רשות המיסים תבדוק את הבקשה שלכם לעומק ואם היא תתרשם שאתם אכן זכאים למקסימום החזרי מס, תקבלו אותם בתום שנת המס.

איזה טפסים ובקשות עליכם להגיש?

 

זו השאלה המורכבת באמת וזה מה שגורם לאנשים רבים לוותר על החזרי המס שמגיעים להם. עם זאת, רגע לפני שאתם משכנעים את עצמכם שבסך הכול לא מדובר על הרבה כסף וכי אין טעם להילחם, כדאי שתדעו שזה לא כך. ראשית, החזרי המס יכולים להגיע גם לאלפי שקלים בשנה, אז למה שתוותרו על כך? ושנית, היום הגשת בקשות כאלה הרבה יותר פשוטה. אתם יכולים להוריד אפילו מרשת האינטרנט את כל הטפסים שצריך, למלא את הבקשה הנכונה ולחכות שרשות המיסים תפקיד לכם את הכסף ישירות לחשבון אם אכן אתם זכאים לו, אז למה אתם מחכים?

 

הגשת בקשה רטרואקטיבית להחזר מס

 

חשבתם שאם הסיבה שבגללה אתם זכאים להחזרי מס הייתה לפני שלוש שנים כבר אבד על העניין הכלח? אם כך, כדאי שתדעו שזה כלל לא מדויק. ניתן בימינו להגיש בקשות להחזרי מס גם שש שנים אחורה, מה שאומר שתוכלו לקבל את ההחזרים המגיעים לכם בצורה רטרואקטיבית. אין סיבה שלא תפנו אל רשות המיסים, ובטח לא בימינו, כשזה כל כך פשוט ונוח. כך תוכלו לפחות לאזן את ההוצאות על המיסים ולהתחיל שנת מס חדשה שבה לא תשלמו מעבר לנדרש.

 

למידע נוסף: https://taxes-refund.co.il

 

 

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »