מהו החזר מס וכמה זמן הוא באמת לוקח?

שכירים? מעוניינים לקבל אלפי שקלים לחשבון שלכם? להלן המדריך המלא לגבי החזר מס, התהליך וכיצד ניתן לקצר אותו באופן משמעותי.

החזר מס – מהו?

החזר מס הוא החזר כספי אשר אמור לקבל העובד מרשות המיסים בישראל אשר זכאי לקבל כל שכיר כמו גם עצמאי, וזאת בגין שנות עובדתו. למעשה, ישנם לא מעט שכירים אשר משלמים גובה מס כפול מכפי שהם אמורים לשלם בעקבות מעבר של מקום עבודה, שינוי מצב משפחתי, תואר אקדמאי או השתלמויות, שינוי מקום מגורים ועוד.  בפועל, שכירים ועצמאים זכאים לקבל בחזרה החזרי מס אשר יכולים לנוע בין מאות שקלים לאלפים, כאשר כיום ניתן לקבל החזר מס גם באופן רטרואקטיבי – עד שש שנים לאחור. ע"פ הערכות של מומחים לתחום, ישנם מעל לשני מיליון ישראלים אשר זכאים לקבל החזר, אולם הם אינם מבצעים זאת וזאת בשל העובדה שכירים כמו גם עצמאים מוותרים על זכותם לקבלת החזר בעקבות חשש מהתמודדות כמו גם התקשרות עם רשויות המס, זאת בשל הליך בירוקרטי ארוך וסבוך.

כספים וחשבונות

כמה זמן לוקח לקבל החזר מס?

על מנת לקבל החזר מס יש לעבור תהליך ארוך ומייגע אשר כולל בחינה מדוקדקת של תלושי השכר ולאחר מכן הגשת בקשה באמצעות טופס 135 לטובת קבלת ההחזר. לאחר שהוגשה הבקשה, תבחן רשות המיסים את גובה ההחזר ולאחר קבלת טפסים אשר כוללים פרטים אישים ופיננסים ניתן לקבל את ההחזר, אולם מדובר בתהליך ארוך יחסית אשר מצריך זמן כמו גם התמקצעות בדיני מיסים.

מדוע חשוב להתקשר עם חברה מקצועית לצורך קבלת החזר מס?

האופציה הטובה ביותר אשר עומדת כיום בפני שכירים היא התקשרות עם חברה מקצועית אשר תבצע את התהליך בשמכם, וזאת לאור העובדה כי חברה מקצועית מחזיקה בצוות עובדים מיומן אשר יודע להתנהל מול רשויות המיסים כמו גם לבצע חישוב מדויק של גובה ההחזר, עד לקבלתו בשלמותו לחשבון הבנק. כיום, החברה המובילה בתחום היא ללא ספק חברת Fund Up אשר מאפשרת לשכירים לקבל החזר מס בהליך מקוצר אשר יחסוך לא מעט זמן כמו גם מאמץ בזמן התהליך.

Fund up – קבלת החזר מס

באמצעות חברת fund up תוכלו לקבל החזר מס בהתאם לקריטריונים שונים אשר יבטיחו כי ההחזר אותו תקבלו יהיה מדויק ומותאם אליכם. צוות המומחים של החברה מעניק מעטפת מקצועית החל משלב בדיקת הזכאות ועד לקבלת התשלום, וזאת בכדי שתוכלו להיות בראש שקט כי התיק שלכם ברשויות המס מנוהל ע"י אנשי מקצוע אשר יבטיחו את האינטרס הכלכלי שלכם. לפרטים נוספים ובדיקת זכאות לקבלת החזר מס, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר הרשמי של החברה בכתובת https://nfinance.co.il מלאו פרטים מלאים והצטרפו גם אתם למאות הלקוחות המרוצים של החברה.

 

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך

האם מחיר למשתכן משתלם_ 
האם מחיר למשתכן משתלם?

מדינת ישראל מתמודדת עם משבר נדל"ן עמוק וחריף במשך שנים רבות. ממשלות שונות ניסו לטפל במשבר ולפתור אותו. אחד הניסיונות הוא באמצעות תוכנית מחיר למשתכן. לפני שמגיעים הצעה ומבקשים לרכוש

למאמר המלא »