מהו מתכנן פיננסי וכיצד הוא יכול לעזור לכם במטרות הכלכליות בחייכם

בעוד שרבים מאיתנו לא ממש משקיעים מחשבה בתכנון הפיננסי לשנים קדימה, מסתבר כי זו עשויה להיות טעות לא קטנה. אם כך, מהו מתכנן פיננסי וכיצד הוא יהיה מסוגל לסייע לכם ולמטרותיכם בכלכליות, הן בטווח הקצר ועד הארוך?

האם אתם בטוחים בכך שצברתם מספיק כסף עבור גיל הפרישה שלכם? אין ספק, לא מעט ישראלים לא משקיעים מחשבה בתכנון הפיננסי שלהם, מה שבהחלט אפשר לתקן בעזרת אנשי המקצוע הנכונים. בעוד שרובנו עסוקים בלחיות את היום-יום ולא משקיעים מחשבה בתכנון הכלכלי של חיינו העתידיים, חלקנו האחר משקיע את כספו בקרני השתלמויות מסוגים שונים, בניהול של קופות גמל, בתיקי השקעות, בהשקעות אלטרנטיביות ועוד. מי צודק ומי טועה? ובכן, זה עניין של סגנון חיים, אבל אין ספק שעדיף לתכנן ולהיות מוכנים לימים ימימה.

 

מי הוא המתכנן הפיננסי וכיצד יתרום לי?

מתכנן פיננסי הוא איש מקצוע אשר קיבל הסמכות רלוונטיות בתחום הפיננסי, לרבות הסמכה עבור תכנון פיננסי CFP, קיבל הסמכה של רישיון ביטוח פיננסי וכו'.

במקרים רבים, תוכלו להיעזר במתכננים פיננסיים אשר מטעם חברות הביטוח השונות, בדומה לחברת אנגלמן ובניו – תכנון פיננסי מותאם אישית לכל לקוח ולקוחה ובהתאם למצבם הכלכלי.

לידיעתכם, תכנון פיננסי עשוי לכלול השקעות מסוגים שונים ומגוונים, ובתחום הזה של השקעות, אין ספק שצריך להבין מה עושים ומה הם הצעדים הכלכליים שאתם נוקטים בהם.

מאחר שהשקעות עלולות גם לגרום להפסדים כספיים משמעותיים אצל אנשים, אתם צריכים להסתייע אך ורק באנשי מקצוע מוסמכים בתחום הפיננסי.

 

ההבדל בין אנגלמן ובניו לחברות תכנון פיננסי אחרות

בשונה מחברות אחרות אשר חדשות בשוק ובעולם הפיננסי בישראל, חברת אנגלמן ובניו היא סוכנות ביטוח ותיקה מאוד, שכיום גם מציעה את השירותים של השקעות פיננסיות למען עתיד כלכלי בטוח יותר.

אתם מוזמנים להכיר צוות שלם של מקצוענים, שנמצא שם בכדי לספק לכם מענה ושירות בכל מקרה שבו אתם מעוניינים לתכנן את עתידכם הכלכלי.

לאחר שתתייעצו עם סוכנות הביטוח אנגלמן ובניו, אתם תוכלו לקבל מושג הרבה יותר בהיר וברור לגבי עתידכם הכלכלי. וכמו שכולנו יודעים, בזמנים של העידן הנוכחי, חשוב לדעת לאן פניכם מועדות. מדוע? ובכן, לא מסובך להבין זאת, נסביר:

 

מדוע כל כך חשוב לתכנן נכון את העתיד מבחינה כלכלית?

מאחר שהכסף בעולם (לא רק השקל) תמיד מאבד מערכו ותמיד מוצרים נעשים יקרים יותר, אתם צריכים לדעת שיש לכם מספיק כסף בצד לגיל הפרישה. זאת, בכדי שתוכלו לשמר את אותה איכות וסגנון חיים שהתרגלתם אליהם.

לא צריך להיות מדען טילים, בכדי להבין עד כמה חשוב לתכנן נכון את עתידכם הכלכלי. אל תתפשרו על כך. צרו קשר עוד היום עם צוות המתכננים הפיננסיים של חברת אנגלמן ובניו. בהצלחה!

 

בית על מחשבון

המאמר שימושי ?
שתפו עם החברים בקליק

מאמרים נוספים שיכולים לעניין אותך